ادامه نابسمانی در شهرداری رشت:

شهرداری رشت فاقد مدیریت مناسب است | کارگران ۳ ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند

در هشتاد و هفتمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت بر لزوم پرداخت حقوق معوقه کارگران تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد حسن علیپور در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای شهر رشت با اشاره به اینکه در شهرداری رشت همگی در تلاش برای مدیر شدن هستند، اظهار کرد: شهرداری رشت فاقد مدیریت مناسب است و از این بابت مشکلات فراوانی ایجاد شده و کارگران سه ماه حقوق نگرفته‌اند.

مسدود شدن حساب شهرداری رشت توسط اشخاص حقیقی و حقوقی

یکی دیگر از اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس الگویی مناسب و شناخته شده برای تمام جهان است، اظهار کرد: مشکلات عدیده مالی حاکم بر شهرداری رشت موجب بروز گرفتاری‌های فراوانی شده و از زمان حضور حاج محمدی به عنوان شهردار رشت بارها حساب شهرداری توسط اشخاص حقیقی و حقوقی مسدود شد.

محمد حسن عاقل منش به تجمع اخیر جمعی از پاکبانان شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: رانندگان استیجاری شهرداری رشت سه ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند و امیدواریم به زودی پرداخت‌ها در شهرداری رشت نظم  پیدا کند.

وی با تأکید به پایبندی تعهدات درون سازمانی در مجموعه شهرداری رشت بیان کرد: آسفالت، فضای سبز تا زمانی که اعتبار مناسب به سازمان‌ها تزریق نشود قابل اجرا نیست و فقدان نقدینگی در شهرداری رشت موجب بروز مشکلات فراوانی شده است.

عاقل منش با اشاره به اینکه به شهردار رشت باید فرصت خدمت داده شود، تصریح کرد: در مباحثی از جمله عدم پرداخت معوقات کارگران با مشکلات فراوانی مواجه هستیم و انتظار می‌رود شهردار رشت به اعضای شورا  بابت تزریق اعتبار مورد نیاز به سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری قول مساعد دهد.

Share