خبر ناراحت کننده برای ورزش بانوان در سایه سکوت شورای شهر رشت؛

سقوط تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت به لیگ دسته دوم با گل به خودی ناصر حاج‌محمدی

امروز خبری ناراحت کننده سبب ناامیدی دختران رشتی شد و آن خبر این بود که با مصوبه سازمان لیگ فوتسال، تیم فوتسال بانوان رشت به مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور سقوط کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مرداد ماه امسال بود که علیرضا وهابی، مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال استان گیلان در گفتگو با دیارمیرزا، خبر انصرف فوتسال بانوان شهرداری رشت از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان را اعلام کرد.

پس از این موضوع فاطمه شیرزاد نیز در گفتگو با دیارمیرزا، به شهردار ۴۸ ساعت فرصت داد تا مشکل تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت را حل کند.(اینجا بخوانید) اما شهرداری رشت در پاسخ به این مسائل جوابیه‌ای را برای دیارمیرزا ارسال کرد که در این جوابیه بیان شد که «امکان تیمداری حرفه ای و قهرمانی از سوی شهرداری رشت میسر نیست»(اینجا بخوانید). اما این کار در صورتی رخ می‌دهد گفته می‌شود، شهردار رشت اعلام کرده که تنها می‌تواند تا سقف ۱۰ میلیون تومان به تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت کمک کند!

امروز خبری ناراحت کننده سبب ناامیدی دختران رشتی شد و آن خبر این بود که با مصوبه سازمان لیگ فوتسال، تیم فوتسال بانوان رشت به مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور سقوط کرد. در این مصوبه آمده است: «باتوجه به اینکه علی رغم همه همکاری‌ها و مساعدت های سازمان لیگ فوتسال و هیات فوتبال استان گیلان، تیم فوتسال باشگاه شهرداری رشت نتوانست در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور در فصل مسابقاتی ۹۹-۹۸ شرکت کند. بدین منظور مطابق مصوبه جلسه مورخه ۹۸/۰۷/۱۰ هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال مقرر شد ضمن سقوط تیم فوتسال باشگاه شهرداری رشت به مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور در فصل مسابقاتی ۱۳۹۹-۱۴۰۰، بازی های گروه دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور در فصل مسابقاتی ۹۹-۹۸ با حضور ده تیم برگزار و تیم‌های نهم و دهم جدول مسابقاتی به همراه تیم فوتسال شهرداری رشت سه تیم سقوط کننده این گروه به مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور در فصل آتی می باشند.»

Share