افتخاری در تذکر شفاهی مطرح کرد؛

درد و درمان معلوم است اما مردم همچنان محروم هستند

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با اشاره به سیل های اخیر از دولتی ها خواست نسبت به تکمیل پروژه سدسازی این منطقه اقدام کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، محمدمهدی افتخاری در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه، ۲۲ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به رئیس جمهور، گفت: برخی مسئولان شما پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم نیستند بنابراین شما باید پاسخگوی عملکرد این افراد باشید.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان تنها توسط مردم انتخاب نمی شوند و رئیس جمهور نیز مشروعیت خود را از مردم دریافت می کند بنابراین به هر شیوه ای که لازم است بفرمایید تا به درد مردم رسیدگی شود.

وی با اشاره به سیلاب اخیر استان گیلان، گفت: متاسفانه درد و درمان معلوم است اما مردم همچنان محروم هستند و در شرایط کم آبی با وجود سیل های اخیر پروژه های سدسازی جدی گرفته نمی شود.

افتخاری با یادآوری توقف پروژه های سدسازی سد لاسک و خالصان حوزه انتخابیه خود از رئیس جمهور، وزیر نیرو، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار گیلان خواست شرایط تکمیل سدهای تعریف شده را مشخص و مانع از خسارت شوند. همچنین نسبت به تکمیل جاده های روستایی تخریب شده و پل های ارتباطی مردم تذکر داد

Share