با دریافت گل در دقایق پایانی بازی؛

داماش گیلان با شکست مقابل سایپا از جام حذفی کنار رفت

تیم فوتبال داماش گیلان با شکست دو بر یک مقابل سایپا تهران از صعود به مرحله یک‌هشتم پایانی جام حذفی بازماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، دو تیم فوتبال داماش گیلان و سایپا تهران در مرحله یک شانزدهم پایانی جام حذفی فصل ۹۸-۹۹ از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

احمد گوهری، ابوالفضل جلالی، مجتبی لطفی، طاها شریعتی، رضا جعفری، محمد شریفی، سعید غلامعلی بیگی، مهیار جباری، حسین نخودکار، سید محمد مهری و آرمان رمضانی برای سایپا به میدان رفتند.

همچنین ایمان صادقی، آرمین منفرددوست، محمد مختاری، سینا شاه‌عباسی، بهتاش میثاقیان، محمد رستمی، میثم میرپسندیده، میلاد صفایی، سعید طالبی، حسین فاضلی و سعید باقرپسند برای داماش گیلان بازی کردند.

داماش گیلان در رقابت‌های جام حذفی فصل ۹۷-۹۸ در مرحله نیمه‌نهایی در ورزشگاه سردار جنگل رشت در حضور بیش از ۱۲ هزار تن از هواداران پرشورش مقابل سایپا تهران به برتری دست‌یافته و راهی فینال شد، فینالی که با شکست خفیف یک بر صفر متخصص جام حذفی همراه شد.

لاجوردی پوشان شهر باران در مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال با چهار گل مهرگان دره شهر ایلام را شکست داده و به جمع ۳۲ تیم راه یافتند، در سوی مقابل سایپا تهران به‌عنوان یکی از ۱۶ تیم لیگ برتری این رقابت‌ها مستقیماً در مرحله یک شانزدهم پایانی حاضر شده است و می‌خواهد انتقام شکست فصل گذشته را بگیرد.

دیدار دو تیم با حملات تیم میزبان آغاز شد و این سایپایی‌ها هستند که با تملک توپ و میدان از اشتیاق بالایی برای پیروزی برخوردار هستند، حملات سایپا در دقیقه ۲۷ به ثمر نشست و سید محمد مهری در محوطه جریمه داماشی‌ها توسط سینا شاه‌عباسی سرنگون شد و یک پنالتی تقدیم تیم میزبان شد.

مهری این توپ را در دقیقه ۲۸ به گل تبدیل کرد و تیم میزبان با همین تک‌گل نیمه نخست را با پیروزی پشت سر گذاشت.

داماش گیلان نیمه دوم را هجومی آغاز کرده و خبری از تیم محتاط نیمه نخست دیدار نیست، پسران شهر باران با ارسال‌های پیاپی از جناحین سعی در استفاده از توپ‌های هوایی دارند، حربه‌ای که تا دقیقه ۶۰ مسابقه برای تیم میهمان ثمری نداشت.

سیامک فراهانی با تعویض‌های پیاپی و دستور ارائه بازی انتحاری بر جذابیت مسابقه افزود، حضور جابر نصیری و معراج پورتقی که به ترتیب جایگزین میرپسندیده و طالبی شده‌اند ورق بازی را برگردانده و این پسران شهر باران هستند که در دقیقه ۷۴ بازی را به‌تساوی کشاندند.

ارسال مواج بهتاش فریبا در شلوغی محوطه جریمه نصیب پورتقی شده و این بازیکن به زیبایی گل تساوی مسابقه را به ثمر رساند.

تساوی یک‌بریک باعث شد دو تیم برای زدن گل پیروزی به آب‌وآتش بزنند، بازی هجومی از سوی داماش و سایپا، هواداران حاضر در ورزشگاه قوامین را به وجد آورده است.

درحالی‌که هواداران حاضر در ورزشگاه منتظر شنیدن سوت پایان دیدار بودند،  امیرحسین حسین‌زاده در دقیقه ۸۹ مجدداً سایپا را پیش انداخت، دیداری که با پیروزی دو بر یک تیم میزبان خاتمه یافت و داماش از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت.

* در حاشیه:

– حدود ۱۵۰ تن از هواداران داماشی خود را از رشت و پایتخت به ورزشگاه پاس قوامین رسانده و تیم فوتبال داماش گیلان را تشویق می‌کنند، در سوی مقابل کمتر از ۳۰ تن از هواداران سایپایی در ورزشگاه حضور دارند.

– مرتضی حیدری، امید قربانی و مسعود روزبهانی بازیکنان اسبق داماش در استادیوم حضورداشته و نظاره‌گر این بازی هستند.

– بلیت‌فروشی این دیدار اینترنتی است و هواداران با در دست داشتن پرینت این بلیت، خود را به ورزشگاه رساندند و بازی تیم محبوبشان را نظاره‌گر هستند، دیداری که زیر نور پروژکتورهای ورزشگاه برگزار می‌شود.

تیم فوتبال داماش گیلان در رقابت های لیگ یک فوتبال حضور دارد، این تیم در پایان هفته ششم با کسب ۹ امتیاز در مکان نهم جدول ایستاده است و در هفته هفتم این رقابت ها روز شنبه سیزدهم مهرماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف نود ارومیه می رود.

Share