سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان:

داماش شرایط بسیار وخیمی دارد | ایستاده برای هوادارانمان می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه این تیم بدترین وضعیت مالی را بین سه تیم گیلانی لیگ یک دارد، گفت: فاصله دو تیم داماش و مس رفسنجان چهار گل نبوده است و ایستاده برای هوادارانمان می‌جنگیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیامک فراهانی در نشست خبری پس از دیدار مقابل مس رفسنجان با اشاره به اینکه اختلاف دو تیم چهار گل نبود، اظهار کرد: نتیجه دیدار عادلانه نبوده و هیچ سنخیتی باکیفیت بازی از سوی دو تیم نداشت، پس‌ازاینکه گل نخست را دریافت کردیم روی اتفاقات بازی گل دوم را دریافت کردیم.

وی با تأکید بر قول جبران این شکست از سوی اعضای داماش افزود: با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنیم ولی مرد روزهای سخت هستیم و ایستاده برای هوادارانمان می‌جنگیم، باید دست در دست هم داده و این نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه مشکلی برای ایاب و ذهاب به رفسنجان نداشتیم، گفت: از رشت با اتوبوس به تهران رفته و از تهران با پرواز به کرمان آمدیم، مسیر برگشت را با اتوبوس به رشت بازمی‌گردیم و مشکلی در سفر وجود نداشت.

فراهانی با انتقاد از داور مسابقه به‌ویژه در گل‌های اول و دوم خاطرنشان کرد: قدرت دست داور مسابقه بوده و کاری از دستمان برنمی‌آید، از داوری مسابقه رضایت ندارم و خطاهایی که روی دو گل نخست مسابقه اعلام شد، اشتباه بود، روی گل چهارم نیز مدافعمان ابتدا توپ را زد و به نظر اعلام خطای منجر به پنالتی از سوی داور اشتباه بوده است، کاپیتانمان در این صحنه از بازی اخراج شد و در بازی بعد وی را در اختیار نداریم.

وی با بیان اینکه نگاه داماش رو به آینده است، گفت: سه تیم گیلانی داماش، ملوان و سپیدرود با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، وضعیت داماش بدتر از دو تیم دیگر گیلانی بوده و بدون یک ریال دریافتی در هفته هشتم حضور داریم، شرایط بسیار وخیمی داریم ولی این‌ها دلیل نمی‌شود که برای هوادارانمان نجنگیم.

Share