دادستان رودبار مطرح کرد:

جزئیات دستگیری شهردار و سه عضو شورای لوشان

هادی بشری دادستان شهرستان رودبار جزئیات پرونده دستگیری شهردار و سه عضو شورای اسلامی لوشان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هادی بشری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جزئیات دستگیری شهردار و سه عضو شورای اسلامی شهر لوشان اظهار کرد: شهردار و سه عضو شورای اسلامی لوشان به اتهام اخذ رشوه، فساد مالی و اختلاس دستگیر و بازداشت شدند.

وی با اشاره به مبلغ اخذ رشوه توسط شهردار و سه عضو شورا از پیمانکاران افزود: شهردار و سه عضو شورای اسلامی شهر لوشان به اخذ رشوه به مبلغ ۱۲۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان اقرار کردند اما شواهد و قراین نشان می‌دهد که مبلغ موردنظر بیش از این است.

دادستان رودبار با بیان اینکه با ورود سازمان بازرسی جزئیات بیشتر این پرونده مشخص می‌شود، گفت: شهردار و سه عضو شورا به دریافت هزینه خرید کت‌وشلوار و دریافت سکه از پیمانکاران نیز اقرار کردند.

بشری با اشاره به صدور قرار بازداشت موقت برای این متخلفین بیان کرد: با توجه به دستگیری سه عضو شورا و شهردار، برای تعیین تکلیف وضعیت مدیریت شهری لوشان تصمیماتی اتخاذ شده که به‌محض نهایی شدن، به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی با بیان اینکه پرونده متهمین در تحقیقات مقدماتی قرار دارد افزود: با صدور کیفرخواست تا زمان صدور حکم از کار برکنار خواهند شد و حق حضور در محل کار را نخواهند داشت.

دادستان رودبار از بازداشت شهردار دیگری در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی دیگر از شهرداران شهرستان رودبار به جرم تصرف غیرقانونی قیر به‌زودی بازداشت می‌شود.

بشری با اشاره به جزئیات بیشتر پرونده شهردار متخلف گفت: این شهردار به جرم تصرف غیرقانونی قیر به مدت دو سال انفصال‌ازخدمت و پرداخت جزای نقدی بدل از شلاق محکوم‌شده است.

وی با تأکید بر اجرای قانون و برخورد جدی با متخلفین افزود: متولیان دستگاه قضایی در شهرستان رودبار در برخورد با متخلفین هیچ‌گونه اغماضی نخواهند کرد.

Share