گلایه افتخاری از وزارت راه و شهرسازی؛

جاده ملاسرا به شفت از استانداردهای لازم برای تردد مردم برخوردار نیست

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس گفت: جاده ملاسرا ـ شفت از استانداردهای لازم برای تردد مردم برخوردار نیست و سالانه حوادث رانندگی بسیار زیادی در آن اتفاق می‌افتد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی افتخاری با ابراز نگرانی در مورد تلفات جاده‌ای و حوادث رانندگی متعددی که در جاده ملاسرا ـ شفت اتفاق می‌افتد اظهار داشت: این مسیر از استانداردهای لازم برای تردد مردم برخوردار نیست و باید هر چه سریع‌تر عملیات به‌سازی آن انجام شود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس نبود روشنایی مناسب و خط‌کشی نامرغوب را از دیگر مشکلات جاده ملاسرا – شفت دانست و عنوان کرد: از مسئولان وزارت راه و شهرسازی انتظار داریم برای استانداردسازی این جاده بسیار خطرناک به اقدامات خود کمی سرعت ببخشند تا جان مردم بیش از این‌ها به خطر نیا‌فتد.

عضو کمیسیون عمران مجلس همکاری خوب ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان را برای ادامه پروژه ملاسرا – شفت – زنجان مطلوب خواند و گفت: گله بنده از وزارت راه و شهرسازی است زیرا تاکنون پیگیری‌های بسیار زیادی برای تکمیل این پروژه انجام دادیم اما نتیجه قابل قبولی حاصل نشده است.

افتخاری با بیان اینکه بخشی از پروژه راه‌سازی ملاسرا – شفت – زنجان ۱۲ میلیارد تومان اعتبار داشت خاطرنشان کرد: مردم گله‌های بسیار ‌زیادی در مورد نحوه اجرای این پروژه دارند و معتقدند حریم ۱۲ و نیم متری که توسط وزارت راه و شهرسازی برای جاده یاد شده در نظر گرفته شده است باید در ابتدا به خوبی کارشناسی شود.

وی با تأکید بر اینکه برای تعریض بخشی از مسیر پروژه ملاسرا – شفت – زنجان باید رضایت کسبه و اهالی منطقه به علت مجاورت طرح با محل کسب و زندگی مردم جلب شود ابراز داشت: امیدواریم مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد حل شود ما نیز به عنوان خادم ملت دغدغه‌های به‌حق مردم منطقه را به گوش مسئولان می‌رسانیم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس در مورد ۲ کیلومتر ورودی شهر شفت و اینکه پروژه مذکور در چه مرحله‌ای از ساخت و تکمیل قرار داد نیز عنوان کرد: راه ورودی به شهر شفت با کمک و همکاری مردم و کسبه تعریض شده است و قرار بود در ایام هفته دولت امسال افتتاح شود اما به علت کمبود اعتبارات این اتفاق نیافتاد.

افتخاری بهره‌برداری از ۲ کیلومتر مسیر ورودی به شهرستان شفت در ایام هفته دولت امسال را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: شفت سال‌های سال است که به شهرستان تبدیل شده است اما تاکنون به آن جایگاه واقعی و حقیقی خود نرسیده و مردم و اهالی آن با مشکلات، کمبودها و محرومیت‌های بسیار زیادی مواجه هستند.

Share