توسط یک منبع آگاه؛

تکذیب بازداشت برادر یک نماینده گیلان در مجلس

یک منبع مطلع با تاکید بر برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی گیلان با هرگونه فساد از سوی مقامات و وابستگان ایشان از بی اساس بودن شایعه بازداشت برادر یکی از نمایندگان گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا درحالی که طی روزهای گذشته برخی سایتهای محلی گیلان با انتشار اخبار جعلی از بازداشت برادر یکی از نمایندگان گیلان در مجلس خبر داده بودند، این خبر خیلی زود تکذیب شد.

در همین راستا، یک منبع مطلع در گفتگو با گیل خبر با تاکید بر برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی گیلان با هرگونه فساد از سوی مقامات و وابستگان ایشان از بی اساس بودن شایعه بازداشت برادر یکی از نمایندگان گیلان خبر داد.

این منبع مطلع از رسانه های داخلی و استانی دعوت کرد تا با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، قبل از انتشار و یا بازنشر هرگونه خبر در حوزه قضایی از صحت و سقم آن از طریق مراجع ذیصلاح اقدام نمایند.

به گزارش دیارمیرزا، با توجه به قرار گرفتن در سال انتخابات به نظر می رسد، فیک نیوزها و سایتهای وابسته به اصحاب زر و زور با انتشار اینگونه اخبار جعلی و در پیش گرفتن این تاکتیک نخ نما شده درصدد ایجاد فضای روانی نامناسب علیه نمایندگان هستند.

Share