مدیر امور آبفای رشت خبرداد

توسعه شبکه توزیع آب در مسیر جاده رشت سنگر و شهرک امام علی گلسار

مدیر امور آبفای رشت از لوله گذاری و توسعه شبکه آب شرب جاده سنگر میدان امام علی به طول ۲۳۰ متر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر امور آبفای رشت از لوله گذاری و توسعه شبکه آب شرب شهرک امام علی به طول ۳۳۰ متر خبر داد.

فرزین فرخی مدیر امور آبفای رشت با اعلام این خبر افزود: به منظور آبرسانی و ارائه آب شرب سالم و بهداشتی به مشترکین شهرک امام علی گلسار واقع در انتهای مسیر شهرک، امور آبفای شهرستان رشت نسبت به  لوله گذاری ۳۳۰ متر لوله پلی اتیلن به قطر ۱۱۰ میلیمتر اقدام کرد.

وی در ادامه اجرای این عملیات را توسط بخش خصوصی اعلام کرد و گفت: هزینه ی اجرا بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال و از اعتبارات ماده ۱۱ شهرستان انجام شده است.

توسعه شبکه توزیع آب در مسیر جاده رشت سنگر

فرزین فرخی امور آب و فاضلاب شهرستان رشت با اعلام این خبر افزود: به منظور آبرسانی و ارائه آب شرب سالم و بهداشتی به ساکنین مسیر میدان امام علی به سمت سنگر، امور آبفای شهرستان رشت اقدام به لوله گذاری ۲۳۰ متر لوله پلی اتیلن به قطرهای ۹۰ و ۱۱۰ میلیمترکرد که با اجرای این عملیات حداقل ۳۰ خانوار از نعمت آب شرب شهری برخوردار شدند .

وی در پایان گفت: اجرای عملیات لوله گذاری توسط بخش خصوصی و با هزینه ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال از اعتبارات ماده ۱۱ شهرستان انجام شد.

رفع ۲ فقره نشت

مدیر امور آبفای رشت از رفع ۲ فقره نشت و جلوگیری از هدر رفت آب به میزان ۴ لیتر در ثانیه خبر داد.

فرزین فرخی مدیر امور آبفای رشت با اعلام این خبر افزود: در پی شناسایی نشتی در خط انتقال ۷۰۰ میلیمتری امامزاده هاشم به سراوان واقع در جاده تهران، پیمانکار واحد اتفاقات با بستن کمربند فولادی در محل نشت نسبت به ترمیم آن اقدام نمود.

فرخی در ادامه گفت: رفع ۲ فقره نشت موجب افزایش فشار آب در خط انتقال شد و اجرای این عملیات از محل اعتبارات جاری به مبلغ۳۲۰ میلیون ریال هزینه داشته است.

Share