سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان؛

برگزاری انتخابات در چارچوب قانون و بر مبنای صیانت از آرای مردم است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: انتخابات را در چارچوب قانون و بر مبنای صیانت از آرای مردم برگزار می کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر محمود قاسم نژاد در جلسه ستاد انتخابات استان گیلان با اشاره به افزایش ۵۱ شعبه اخذ رأی در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نسبت به دهمین دوره این انتخابات، افزود: فرمانداران در انتخاب اعضای هیئت اجرایی انصاف و امانتداری آنان را در اولویت قرار دهند تا پاسخی به اعتماد مردم نسبت به متولیان برگزاری انتخابات باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان بر لزوم آموزش اعضای هیئت‌های اجرایی تأکید کرد و افزود: نشست‌های مستمر با معاونان فرمانداری‌ها و بخشداران در اجرای بهتر برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند بسیار موثر است.

وی آسیب‌شناسی فرمانداران نسبت به انتخابات گذشته در جهت رفع مشکلات به ویژه در حوزه‌های اجرایی و فنی را ضروری و راهگشا دانست و اظهار داشت: از فعالیت انتخاباتی کارکنان دولت و استفاده از امکانات دولتی و عمومی به نفع کاندیداها باید جلوگیری شود.

رئیس ستاد انتخابات استان، وظایف وزارت کشور در برگزاری انتخابات را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: این رویداد بزرگ با دقت در اجرای قانون، صبوری، درایت و هوشمندی قطعاً با سربلندی پشت سر گذاشته می شود.

وی با اشاره به نگاه دولت تدبیر و امید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، اظهارداشت: نقش مجریان انتخاباتی در این میان برجسته است و زمانی حضور مردم در پای صندوق های رای بیشتر می شود که مجریان انتخابات، قانون را رعایت کنند و در این صورت، مردم احساس خواهند کرد رای آنها، اثرگذار است.

وی با تاکید بر اهمیت حضور همه سلایق و گرایش های سیاسی در انتخابات تصریح کرد: امیدواریم با تلاش‌های مضاعف شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.

Share