رییس اورژانس 115 گیلان خبر داد:

انتقال ۵ مصدوم و بیمار اربعین حسینى از ایلام به گیلان

پیمان اسدی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان از انتقال ۵ مصدوم و بیمار از ایلام به گیلان خبر داد و افزود: مددجویان ۴ آقا و ۱ خانم بودند که طی دریافت اقدامات درمانی مناسب ساعت ۴ صبح به بیمارستان های آموزشی درمانی پورسینا و حشمت رشت انتقال داده شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ۵ مصدوم و بیمار از زائران اربعین حسینى که در بیمارستان امام خمینی ایلام بستری بودند با اقدامات درمانى مناسب نیرو هاى اورژانس ۱۱۵، براى ادامه روند درمان و انتقال به شهر هاى مبدا از ایلام با هواپیما به تهران انتقال داده شدند.

پیمان اسدی، رییس اورژانس ۱۱۵ گیلان در خصوص این ماموریت گفت: طی هماهنگی های به عمل آمده توسط EOC وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور، اورژانس۱۱۵ گیلان از دانشگاه علوم پزشکی گیلان مجهز به ۳ تیم فوریتهای پزشکی (۶ پرسنل فوریت و ۳ دستگاه آمبولانس) به تهران اعزام شد.

وی در ادامه گفت: اورژانس ۱۱۵ گیلان راس ساعت ۱۰ شب ۲۲ مهر ماه، ۵ بیمار و مصدوم گیلانی را از فروگاه مهراباد تهران تحویل گرفت. مددجویان ۴ آقا و ۱ خانم بودند که طی دریافت اقدامات درمانی مناسب ساعت ۴ صبح به بیمارستان های آموزشی درمانی پورسینا و حشمت رشت انتقال داده شدند.

اسدی با اشاره به این نکته که ۵ مصدوم و بیمار از زوار اربعین حسینی بودند افزود: بیمار انتقال یافته به بیمارستان حشمت آقایی ۵۲ ساله و ۴بیمار انتقال یافته به پورسینا ۱نفر خانم و ۳ نفر مرد بودند همگی با موفقیت انتقال یافته و در حال دریافت خدمات درمانی مناسب در استان خود می باشند.

Share