جنجال‌سازی بی‌ثمر مصداق کامل آب در آسیاب دشمن ریختن است

انتقاد تند فرماندار آستانه از سخنران یادواره شهدای کیاشهر

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: در شرایط حساس کنونی که کشور برای تداوم مسیر اقتدار نیازمند وحدت و آرامش بوده جنجال‌سازی بی‌ثمر مصداق کامل آب در آسیاب دشمن ریختن است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رحیم حیدری در جلسه ستاد اربعین با اشاره به شرایط کشور در مقطع حساس کنونی اظهار داشت: شرایطی که در کشور وجود دارد نیازمند یک قیام و عزم ملی علیه زورگویی غیرقانونی و فشارهای اقتصادی آمریکاست و این نخستین بار نیست که مردم ایران با زورگویی آمریکایی ها مواجه می شوند و دست و پنجه نرم می کنند.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه ادامه داد: در این میان برخی افراد سودجو در جنگ اقتصادی فعلی آمریکا و ایادی آن علیه جمهوری اسلامی، با رفتار و سخنان نسنجیده نقش ستون پنجم دشمن را ایفا می کنند. در این جنگ اقتصادی که بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، سردمدار پیشبرد آن و مدیریت اقتصاد مقاومتی دولت است نباید با اظهارنظر‌های اختلافی علیرغم وجود فشار‌های خارجی به دعوا‌های داخلی دامن زد، چراکه این موضوع به نفع نظام نیست.
نماینده عالی دولت در شهرستان با انتقاد تند از سخنران یکی از یادواره های شهدای بخش بندرکیاشهر تاکید کرد: بزرگداشت شهدا از مهمترین وظایف دینی مسئولان و مردم است اما مهمتر از آن انتقال مفاهیم و سیره شهدا به نسل های نوطهور است. در شرایطی که صهیونیسم جهانی، منافقین و کشورهای مرتجع منطقه در تفکر تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی در بین کشورهای حق طلب و آزادی خواه جهان هستند جای تاسف است که یک سخنران با مطالب بیهوده و واهی دولت را زیر سوال ببرد و القا کننده شائبه دوگانگی دولت و نظام در بین مردم سلحشور و شهادت طلب باشد.
حیدری افزود: این عمل تزریق ناامیدی در میان ملت است و خائنانه ترین اقدام علیه اهداف نظام جمهوری اسلامی است، زیرا تمام سرمایه گذاری کلان استکبار جهانی علیه ایران اسلامی مایوس نمودن مردم است و هرگونه اقدام تفرقه انگیز تقویت دشمن و بازی در زمین آنان است.
وی با اشاره به حضور مقتدرانه رییس جمهور و وزیر امورخارجه در نیویورک اذعان داشت: چیزی که دیپلماسی غرب را به زانو درآورد بی توجهی مسئولان نظام به اعمال ضد بشر استکبار جهانی علیه ملت ایران است. ملت ما ملت آزاده ای است که تاب و توان تعرض و بی حرمتی استکبار جهانی به کشور را ندارد و در مقابل با روحیه مضاعف و با خنده که علامت نشاط، برتری و تسلیم نشدن ملت ایران در مقابل فشارها است به مقابله با استکبار جهانی می پردازد.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در پایان این بخش از سخنان خود ضمن تشکر از امام جمعه آستانه اشرفیه در دفاع از مواضع دولت محترم در خطبه های نماز جمعه تاکید کرد: مسائل داخلی و بین المللی باید از هم جدا شود. باید سخنرانانی که در شهرستان برای مراسمات گوناگون دعوت می شوند بر طبل همگرایی و وحدت با مسئولان نظام بکوبند. این موضوع خط قرمز تمام مسئولان شهرستان است.
رحیم حیدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع تجمع اربعین در آستانه اشرفیه با تأکید بر برگزاری مراسم مذهبی به صورت مردمی بیان کرد: در اجتماع بزرگ اربعین مردم آستانه‌اشرفیه ما فقط وظیفه هماهنگی و هدایت هیئت‌های مذهبی زیر یک بیرق را داریم.
وی با تأکید براینکه برای پذیرایی در روز عاشورا باید از ظرفیت مردمی استفاده کرد عنوان کرد: پذیرایی از زائران حسینی باید با همکاری مضاعف تمام ارگانها با مسئولان اجرایی ستاد اربعین صورت گیرد.
رییس ستاد اربعین شهرستان با اشاره به استقبال پرشور هیئت‌های عزاداری در این ایام خاطر نشان کرد: در محرم امسال شاهد حضور پرشور هیئت‌های عزاداری از مناطق مختلف استان به‌ خصوص در ایام تاسوعا، عاشورا، شب سوم و هفتم در حرم مطهر سلطان سید جلال‌الدین اشرف بودیم. فضای محیطی یکی از دغدغه‌های صداوسیماست که باید با فراهم کردن محیط مناسب با همکاری کمیته پشتیبانی حل شود.

گفتنی است حجت‌الاسلام‌ حسین حلوئیان، سخنران یادواره شهدای بندر کیاشهر بود.

Share