در خطبه های امروز نماز جمعه

انتقاد امام جمعه املش از ویلاسازی‌ها |جلوی فروش زمین‌ به افرادی که ابتذال با خود می‌آورند، گرفته شود

امام جمعه املش با تأکید بر جلوگیری از فروش زمین‌ و ویلاسازی در املش گفت: فروش زمین‌ها به افرادی که فرهنگ ابتذال و بی‌بندوباری را به شهرستان ارمغان می‌آورند باید گرفته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت الاسلام‌و‌المسلمین علی رنجبر در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان املش به سالروز تأسیس نیروی انتظامی اظهار کرد: امنیت و اقتدار کشور در اقتدار پلیس است، نیروی انظامی مظهر قدرت، عزت، اقتدار و رحمت در کشور است که توانسته امنیت و آرامش را در جامعه فراهم کند.

وی با اشاره به فضای مجازی و افزایش آسیب‌های اجتماعی و سرقت‌های اینترنتی گفت: تقویت نیروهای پلیس لازم است تا با بروز بودن بتواند جهت کاهش از آسیب‌های اجتماعی سریع تر اقدام کند.

امام جمعه املش با اشاره به برجام و افزایش تحریم های ظالمانه دشمن تصریح کرد: آمریکا و اروپا در سیاست فشار حداکثری خود با ایران شکست خورده است و بایستی کاهش تعهدات تا رسیدن به نتیجه  ادامه داشته باشد.

رنجبر با بیان اینکه دشمن برنامه‌های زیادی برای فلج کردن اقتصاد ایران اسلامی اجرا کرده است، گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی اتکا به توان داخلی و اعتماد به نیروهای جوان انقلابی و متعهد است.

وی اتکا به نفت و خام فروشی را بزرگ‌ترین آسیب اقتصاد ایران برشمرد و بیان کرد: امروز نیازمند کار جهادی هستیم تا بتوان از مشکلات اقتصادی کشور عبور کرد و این نیازمند اهتمام مردم و مسؤولان است.

امام جمعه املش با اشاره به قدرت نظامی و علمی ایران اسلامی و مستأصل کردن دشمنان نظام افزود: امروز نفوذ نظام جمهوری اسلامی در جهان به ویژه در منطقه خاورمیانه زیاد شده و کشورهایی مانند یمن با الگوپذیری از فرهنگ ایثار و مقاومت توانسته‌اند دشمنان اسلام را به زانو درآورند.

رنجبر با تأکید بر جلوگیری از فروش زمین‌های گیلان و ویلاسازی در املش گفت: فروش زمین‌ها به افرادی که فرهنگ ابتذال و بی‌بندوباری را به شهرستان ارمغان می‌آورند باید گرفته شود.

Share