خداحافظی با حجت الاسلام تجدد پس از 15 سال

امام جمعه بخش سنگر منصوب و معرفی شد

مراسم تکریم امام جمعه سابق بخش سنگر و معارفه امام جمعه جدید این بخش پیش از خطبه های نماز جمعه امروز در مسجد مصلی این شهر با حضور نمازگزاران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با قدردانی از حجت الاسلام تجدد امام جمعه سابق سنگر به پاس ۱۵ سال تلاش، حجت الاسلام محمد محمدیان به عنوان امام جمعه جدید سنگر معرفی شد.

حجت الاسلام ‌«ولی عادلی» در آیین تکریم و معارفه امام جمعه بخش سنگر هفته دفاع مقدس را گرامیداشت و با استناد از فرمایش پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد صلوات الله، اظهار کرد: چهار دسته از گناهان انسان مورد آمرزش قرار می گیرند که می توانند پس از آن اعمال خویش را از نو شروع کنند و آن چهار دسته؛ مریض آنگاه که بهبود یابد، کافر پس از آنکه مسلمان شود، حاجی پس از آنکه عمل حج را پایان رساند و کسی که از روی ایمان و بخاطر خدا در نماز جمعه شرکت کند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به اینکه پیامبر فرمودند«روز جمعه بر کسانی که در نماز جمعه شرکت کنند شهادت خواهد داد»، افزود: امام خمینی(ره) نیز فرمودند:« در خطبه‌های نماز جمعه مقدرات مملکت باید بیان شود».

وی با تاکید بر اینکه مسائل سیاسی و اجتماعی که در مملکت جریان پیدا می‌کند باید از طریق نماز جمعه بیان شود، گفت: امام می‌فرمودند باید گرفتاری، اختلاف و مشکلات مردم در این نماز جمعه‌ها مطرح شده و حل شوند.

حجت الاسلام عادلی به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نماز جمعه نیز اشاره و اذعان کرد: نمازهای جمعه نقش بسیار بزرگی در پیشرفت‌ها و موفقیت‌های این مملکت و این ملت ایفا کرده است.

وی اضافه کرد: سهم بسزایی که نماز جمعه در بسیج نیروها، سازندگی و هدایت سیاسی این مردم داشته به فرموده مقام معظم رهبری مثال‌زدنی است و جوانان باید قدردان آن باشند چرا که این نماز جمعه متعلق به شما است.

حجت‌الاسلام عادلی به تکریم و معارفه امام جمعه بخش سنگر اشاره کرد و افزود: از زحمات خالصانه ۱۵ ساله حجت الاسلام «کمال تجدد» که در این بخش به خوش‌اخلاقی مشهور هستند تشکر می‌کنیم.

 وی تصریح کرد: حجت الاسلام تجدد در کنار مردم، صفا و صمیمیت، تواضع و فروتنی توانست نماز جمعه‌هایی با حضور پر شور مردم را اقامه کند.

حجت الاسلام عادلی همچنین ابراز امیدواری کرد: ساخت مصلی، و بسیاری از خدمات دیگر که با مدیریت ستاد نماز جمعه سنگر و مشارکت خیرین و بازاریان و جوانان این بخش آغاز شده همچنان ادامه مسیر دهد.

در پایان حجت الاسلام محمد محمدیان به عنوان امام جمعه جدید بخش سنگر  معرفی و نماز جمعه به امامت وی اقامه شد.

Share