در جلسه با مدیرعامل شرکت ایرانسل مطرح شد:

آمادگی ایرانسل برای همکاری با سپیدرود | سپیدرود میراث فرهنگی ارزنده گیلان زمین است

مدیرعامل ایرانسل با اعلام آمادگی از عقد قرارداد همکاری با باشگاه سپیدرود قول داد تا برای بر طرف کردن مشکلات این تیم مردمی در چارچوب اختیاراتش اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل باشگاه سپیدرود برای رفع مشکلات مالی این باشگاه جلسه ای با مدیرعامل شرکت ایرانسل برگزار کرد.

این جلسه با حضور غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، افشین ناظمی مدیرعامل و مجید جعفرزاده معاون مالی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود و بیژن عباسی آرند مدیرعامل شرکت خدماتی و ارتباطی ایرانسل برگزار شد.

در ابتدا افشین ناظمی با برشمردن قدمت و ریشه عمیق باشگاه سپیدرود در فوتبال ایران و تشریح جایگاه آن در میان مردم گیلان، سپیدرود را میراث فرهنگی ارزنده گیلان زمین دانست که در اکثر خانواده های گیلانی جایگاهی ویژه دارد و بر مبنای آخرین نظرسنجی صورت گرفته در رسانه ملی پس از سه تیم پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی در جایگاه چهارم کشور قرار دارد.

مدیرعامل سپیدرود باشگاهش را یکی از معدود باشگاه های صد در صد خصوصی کشور دانست که به همین دلیل برای ادامه حیات نیاز به حمایت اقتصادی شرکت های بزرگ و معتبری همچون ایرانسل دارد.

در ادامه نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر حفظ و حراست از سپیدرود و کمک به بازگشت این تیم پرطرفدار و مردمی به سطح نخست فوتبال ایران از دکتر آرند درخواست کرد تا برای برطرف کردن بخشی از مشکلات این تیم پیش قدم شوند.

جعفرزاده گفت: همکاری سپیدرود و شرکت ایرانسل در واقع ارتباطی اقتصادی – فرهنگی است که بدون شک موجبات رضایتمندی هر دو گروه را فراهم خواهد کرد و با اشاره به جشن های بزرگ مردم رشت پس از دو صعود پی در پی سپیدرود به لیگ دسته اول و برتر، عنوان کرد که مردم رشت چشم انتظار تکرار آن جشن ها هستند.

آرند حمایت از تیم های پرطرفدار در شهرستان ها را جزیی از اهداف بلند مدت ایرانسل اعلام کرد که بدون شک به شادابی جامعه و اعتلای ورزش کشور کمک خواهد کرد.

مدیرعامل ایرانسل با اعلام آمادگی از عقد قرارداد همکاری با باشگاه سپیدرود قول داد تا برای بر طرف کردن مشکلات این تیم مردمی در چارچوب اختیاراتش اقدامات لازم را انجام دهد.

در پایان جلسه مقرر شد تا هفته آینده با حضور معاون اقتصادی ایرانسل قرارداد همکاری دو جانبه باشگاه سپیدرود و شرکت ایرانسل به صورت رسمی امضا و عملیاتی شود.

Share