معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای گیلان خبرداد:

۷۱ درصد از کنتورهای خراب تعویض شد|فروش آب به میزان ۱۲ لیتر بر ثانیه افزایش یافت

با تعویض ۷۱ درصدکنتورهای خراب مشترکین آب و فاضلاب گیلان انجام شد: فروش آب به میزان ۱۲ لیتر بر ثانیه افزایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون خدمات مشترکین و درآمد این شرکت از افزایش فروش آب به میزان ۱۲ لیتر برثانیه پس از تعویض کنتورهای خراب مشترکین خبر داد.

رضا سبحانی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای گیلان با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای برنامه تعویض کنتورهای خراب ۴۰۰۰ انشعاب مشترکین آب استان گیلان از ابتدای سال ۱۳۹۸ که با هدف افزایش دقت در اندازه گیری مصارف شهروندان و جلوگیری از تضییع حقوق مشترکین صورت می گیرد، در مجموع ۷۱ درصد از کنتورهای خراب، تعویض شد که با افزایش دقت اندازه گیری، مصارف انشعابات مربوطه افزایش ۱۲ لیتر بر ثانیه را در مقایسه با مدت مشابه قبل از تعویض نشان داد.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه در تعرفه ابلاغی دولت در سال ۱۳۹۸ در خصوص مصارف بیش از الگو، افزایش ۱۶ درصدی آب بها پیش بینی شده است بنابراین اندازه گیری دقیق مصارف آب بسیار حائز اهمیت است و نسبت به تعویض لوازم اندازه گیری مصرف آب از محل منابع حاصل از این افزایش اقدام می گردد.

سبحانی همچنین یادآور شد: تعویض کنتورهای خراب به صورت جدی در دستور کار کلیه شهرهای تابعه استان قرار دارد و تا پایان سال جاری با افزایش منابع مالی و تجهیز کلیه مناطق آب و فاضلاب شهری استان، شناسایی و تعویض کنتور خراب تعداد انشعابات بیشتری در این برنامه اجرا خواهد شد.

Share