وضعیت تأسف‌آور ملوان از زبان آرتا منهاجی؛

۲۴ ساعت سفر زمینی برای یک بازی | با این شرایط بایرن‌مونیخ هم زمین می‌خورد

سرمربی موقت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با انتقاد شدید از شرایط سفر این تیم به شیراز، معتقد است که این وضعیت برای زمین زدن تیمی چون بایرن مونیخ هم کافی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، آرتا منهاجی درباره شکست ۴ بر صفر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برابر فجر سپاسی شیراز گفت: اصلاً در خصوص این بازی بحث فنی در میان نیست. با شرایط خیلی بدی وارد شیراز شدیم و برخی از بازیکنان به مدت ۲۴ ساعت در اتوبوس بودند تا به شیراز برسند. یعنی از ساعت ۶ صبح از انزلی راه افتادیم و ساعت ۵:۳۰ صبح فردا وارد شیراز شدیم. امیدوارم این وضعیت به پایان برسد. این شرایط برای ویران کردن بایرن مونیخ هم کافی بود!

انتظار ندارم بازیکن ۱۸ ساله ما ۲۴ ساعت در اتوبوس بماند و اشتباه هم نکند

وی با اشاره به عدم صدور کارت بازی برخی بازیکنان تیم ملوان بندر انزلی اظهار داشت: هنوز با کارت بازی بچه‌ها مشکل داریم و نام آنها را ساعت ۳ بعدازظهر از لیست خارج کردیم. موضوعات درون‌ تیمی مطرح است که نمی‌خواهم آن را باز کنم و تنها برای دفاع از بچه‌ها این حرف‌ها را می‌زنم. امیدوارم مدیران محترم که خودشان فوتبالی هستند، شرایطی فراهم کنند که این اتفاقات رخ ندهد. انتظار ندارم بازیکن ۱۸ ساله ما که در لیگ دسته اول بازی نکرده، ۲۴ ساعت در اتوبوس بماند و اشتباه هم نکند.

تمرکز و توانی برای بچه‌ها باقی نمانده بود

سرمربی موقت ملوان با اشاره به اشتباهات داوری علیه تیمش خاطرنشان کرد: گل اول را روی کرنر خوردیم که قبل از آن هَند بازیکن فجر را نگرفته بودند. گل دوم هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید که دوستان می‌گویند پنالتی نبوده است. تیم از لحاظ جسمی و روحی شرایط بدی داشت و تمرکز و توانی برای بچه‌ها باقی نمانده بود. وقتی این اتفاقات را کنار هم می‌گذاریم، اصلاً بحث فنی باقی نمی‌ماند. اگر بچه‌ها انتقاد می‌کنند، به کسی برنخورد. چون همه ما نگران هستیم و دوست نداریم ملوان را در این شرایط ببینیم. باشگاه این همه پیشکسوت بزرگ دارد و تیمی معمولی نیست.

این اتفاقات کمر هر تیمی را می‌شکند!

منهاجی در پاسخ به این پرسش که چه مشکلی برای بازگشت اعضای تیم ملوان به انزلی ایجاد شده است، تصریح کرد: گفتند در تهیه بلیت به مشکل خورده‌اند. الان هم در اتوبوس هستیم و به انزلی بازمی‌گردیم! وقتی برخی بازیکنان ما ۳۶ ساعت از ۴۸ ساعت را در اتوبوس می‌گذرانند، می‌توانیم بحث فنی کنیم؟ میرآبی (مالک باشگاه) در این موضوع خیلی حساسیت به خرج داده و نمی‌دانم مشکل چیست. این بار که تمام شد، اما امیدوارم این اتفاقات برای هیچ تیم فوتبالی رخ ندهد! چون کمر هر تیمی را می‌شکند.

پزشک تیم، مصدومیت زحمتکش را تأیید کرد

وی درخصوص غیبت مهیار زحمتکش، کاپیتان تیم ملوان که گفته شد به خاطر پیگیری مشکلات بوده است، به تسنیم گفت: مهیار به عنوان کاپیتان تیم، حرف‌هایی برای گفتن داشت و این موضوع را کتمان نمی‌کنم، اما او در بازی با داماش به من گفت که زیر زانوهایم درد دارد و پزشک تیم هم مصدومیت زحمتکش را تأیید کرد.

تیم دائماً در تغییر و تحول است و بازیکنان فرصتی برای هماهنگی پیدا نمی‌کنند

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی در مورد رفت و آمد بازیکنان در تمرین این تیم اظهار داشت: خواهش می‌کنم لیست بازیکنان ما را در چهار بازی گذشته ببینید. تیم دائماً در تغییر و تحول است و بازیکنان هیچ فرصتی برای هماهنگی پیدا نمی‌کنند. مشکل کارت بازی بازیکنان ما هم باید برطرف شود. ما با یکسری بازیکنان تمرین می‌کنیم، اما به دلیل عدم صدور کارت بازی آنها مجبور می‌شویم با بازیکنان دیگری وارد زمین شویم. مسئولان این موضوع را پیگیری می‌کنند و قول دادند که مشکلات حل شود.

در ۳۰ هفته باقی‌مانده به داد ملوان برسید

منهاجی با خطاب قرار دادن مدیران باشگاه ملوان بندر انزلی گفت: چهار بازی را پشت سر گذاشتیم و ۳۰ بازی در پیش داریم. خواهش می‌کنم در این ۳۰ مسابقه به داد ملوان برسید. این وضعیت در شخصیت ملوان بندر انزلی نیست و امیدوارم دیگر تکرار نشود.

Share