گزارش تصویری توزیع لوازم التحریر در روستاهای بندر آستارا

در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس در اقدامی شایسه توسط جوانان آستارا با استفاده از ظرفیت خیرین شهرستان و کمک های مردمی برای تعدادی از دانش آموزان روستاهای این شهرستان لوازم التحریر تهیه شد و با همکاری تنها مرکز فعال سیار روستایی کانون پرورش فکری گیلان توزیع گردید.

در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس در اقدامی شایسه توسط جوانان شهرستان مرزی بندر آستارا با استفاده از ظرفیت خیرین شهرستان و کمک های مردمی برای تعدادی از دانش آموزان روستاهای این شهرستان همچون چملر و مشند لوازم التحریر تهیه شد و با همکاری تنها مرکز فعال سیار روستایی کانون پرورش فکری گیلان در آستارا توزیع گردید.

این کمک ها به میزان بیش از ۵۰ میلیون ریال بوده و هر بسته حاوی مداد، دفتر، خودکار، دفنرچه یادداشت و کتاب قصه و لوازم التحریر ایرانی اسلامی اشت و همچنین برای تهیه هر بسته حدود ۵۰۰ هزار ریال هزینه شده و بین ۱۱۵ دانش آموز این شهرستان توزیع شده است.

گفتنی است ترویج فرهنگ مهربانی در جامعه و کمک به همنوعان مهمترین هدف از اجرای این برنامه نوع دوستانه بود و امید که این برنامه های خیرخواهانه تداوم داشته باشد.

Share