در مرحله اول جشن عاطفه‌ها صورت گرفت؛

کمک ۶۵۰ میلیون تومانی گیلانیان برای تهیه سبد تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت

مردم نیکوکار گیلان در مرحله اول جشن عاطفه‌ها ۶۵۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی برای تهیه سبد تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند اهداء کردند و این کمک‌ها تا پایان مهرماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با قدردانی از مشارکت حداکثری مردم نیکوکار استان در مرحله اول جشن عاطفه‌ها گفت: این جشن باهدف ترویج فرهنگ احسان و انفاق هرساله قبل از شروع سال جدید تحصیلی برای کمک به تهیه سبد تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت برگزارمی‌شود.

وی به نقش کمک و همدلی خیران در فراهم آوردن شرایط مناسب تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند اشاره کرد و افزود: همه فرزندان این آب‌وخاک حق تحصیل‌دارند و تمام تلاش ما این است که با کمک نیکوکاران نگذاریم هیچ دانش‌آموز و یا دانشجویی به دلیل فقر و نداری از تحصیل و علم‌آموزی با بماند.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان از جمع‌آوری ۶۵۰ میلیون تومان در مرحله اول جشن عاطفه‌ها خبرداد و گفت: کمک‌های جمع‌آوری‌شده از طریق ۱۱۰ پایگاه کمیته امداد و ۹۰ مرکز نیکوکاری به‌صورت نقدی و غیر نقدی بوده که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و قبل از بازگشایی مدارس بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

اهرابی بابیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در ۱۰ مهرماه سال جاری در مدارس سراسر استان برگزارمی شود خاطرنشان کرد: در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها، دانش‌آموزان و اولیاء آن‌ها کمک‌های خود را در قالب پاکت‌های نیکوکاری توزیع‌شده در سطح مدارس برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند اهداء می‌کنند و کمک‌های جمع‌آوری‌شده در هر مدرسه توسط مدیران و اولیاء مدارس و با نظارت کمیته امداد صرف دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه می‌شود.

 وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۱۶۱ هزار دانش‌آموز و دو هزار و ۶۰ دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند و برای تأمین سبد تحصیلی هریک از این دانش‌آموزان و دانشجویان ۴۰۰ هزار تومان نیاز است که امیدواریم با کمک خیران و مردم نیکوکار استان بتوانیم تا قبل از شروع سال جدید تحصیلی این تعداد سبد تحصیلی را تهیه و به آن‌ها اهداء کنیم.

شایسته ذکر است جمع‌آوری کمک‌های مردمی همچنان ادامه دارد و مردم نیکوکار استان و خیران می‌توانند علاوه بر تماس با شماره‌های ۰۱۳۳۳۳۶۵۶۰۷ و ۳۳۳۶۵۷۹۱ با شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* نسبت به پرداخت کمک‌های خود به دانش‌آموزان نیازمند اقدام کنند.

Share