کسب بالاترین رتبه کنکور با معلم خصوصی

اگر آزمون کنکور به کابوسی تلخ برای شما تبدیل شده است و احساس می‌کنید زیر بار درس‌های عمومی و تخصصی با مشکلات و سؤالات زیاد در حال له‌شدن هستید بهتر است همین الان از یک معلم خصوصی کنکور کمک بگیرید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کنکور پلی است برای راه پیداکردن به دانشگاه. اما این پل برای راه پیداکردن اکثر دانش‌آموزان دبیرستانی به دانشگاه‌های سراسری صعب‌العبور است. اما چرا؟ دلایل زیادی وجود دارد که موجب شده است عبور از کنکور و وارد شدن به دانشگاه‌های سراسری برای اکثر دانش‌آموزان دبیرستانی صعب‌العبور شود. یکی از مهم‌ترین دلایل، عدم آموزش اصولی دروس به ویژه دروس تخصصی به دانش‌آموزان و ضعیف بودن آن‌ها در بسیاری از دروس پایه‌ای است. البته آموزش غیر اصولی به دانش‌آموزان و ضعیف بودن آن‌ها در دروس پایه‌ای مانند ریاضی از اول ابتدایی آغاز می‌شود و تا زمان شرکت در آزمون کنکور همچنان ادامه دارد. اما عمق این فاجعه پس از آزمون کنکور و نتایج نه ‌چندان خوب آن برای دانش‌آموزان، مشخص خواهد شد.

به قول قدیمی‌ها ” جلوی ضررو از هر جایی که بگیری منفعته! ” بنابراین اگر آزمون کنکور به کابوسی تلخ برای شما تبدیل شده است و احساس می‌کنید زیر بار درس‌های عمومی و تخصصی با مشکلات و سؤالات زیاد در حال له‌شدن هستید بهتر است همین الان از یک معلم خصوصی کنکور کمک بگیرید. مطمئن باشید تدریس خصوصی کنکور خیلی بیشتر از شرکت در کلاس‌های گروهی مؤسسات و آموزشگاه‌های کنکور که به شما وعده قبولی در این آزمون و کسب رتبه بالا را می‌دهند اما درنهایت رتبه شما در کنکور چیز دیگری را نشان می‌دهد، نتیجه‌بخش خواهد بود. ادامه این مطلب را از دست ندهید تا شما را با ویژگی‌های تدریس خصوصی کنکور آشنا کنیم.

ویژگی‌های تدریس خصوصی کنکور

·       افزایش سطح علمی و سرعت تست‎‌زنی در کنکور

فراموش نکنید که دو چیز در کنکور حرف اول را می‌زند که یکی سطح علمی بالا و دیگری سرعت بالای پاسخ‌گویی به سؤالات است. معلم خصوصی در تدریس خصوصی کنکور ابتدا مشکلات شما را در دروس پایه به طور کامل برطرف می‌کند و سپس به سراغ برطرف کردن سؤالات و مشکلات شما در تمامی دروس عمومی و خصوصی می‌رود. از این‌رو در کنار حل تمرینات و مسائل مختلف در تمامی دروس سعی می‌کند همواره سطح علمی شما را بالا ببرد. پس از اینکه مطمئن شد تمامی ایرادات و مشکلات شما در دروس عمومی و خصوصی به طور کامل برطرف شده است، تکنیک‌هایی را جهت تست‌زنی در کنکور به شما آموزش خواهد و همین عامل موجب می‌شود سرعت شما در زمینه تست‌زنی در کنکور به طور ویژه‌ای افزایش پیدا کند.

·       بالا بودن کیفیت آموزش

ویژگی اصلی که کلاس‌های گروهی را از کلاس‌های خصوصی متمایز می‌کند، بالا بودن کیفیت آموزش در کلاس‌های خصوصی است چراکه در کلاس‌های گروهی معمولاً تراکم دانش‌آموزان بالاست و همین مسئله موجب می‌شود که معلم بیشتر تمرکز و حواس خود را بر روی نحوه مدیریت کلاس اختصاص دهد و نتواند به سؤالات و مشکلات اکثر دانش‌آموزان پاسخ دهد اما در کلاس‌های تدریس خصوصی کنکور تنها شما به همراه معلم خصوصی خود حضور دارید از این‌رو معلم شما تمامی حواس و تمرکز خود را بر روی آموزش اصولی دروس عمومی و تخصصی به همراه تکنیک‌های کنکور و ارائه نمونه سؤالات مختلف می‌گذارد. همین موارد موجب می‌شود که کیفیت کلاس‌های خصوصی نسبت به کلاس‌های گروهی به صورت چشم‌گیری بیشتر باشد.

·       یادگیری مطالب با سرعت بالا

همانطور که اشاره کردیم در تدریس خصوصی کنکور تمامی توجه و تمرکز معلم خصوصی بر روی شما است از این‌رو زمان کلاس برای رفع ایرادات و مشکلات افراد دیگری صرف نخواهد شد و معلم از مدت زمان کافی برای آموزش اصولی مطالب به شما برخوردار است بنابراین شما می‌توانید مطالب را به بهترین شکل ممکن با سرعت بالایی یاد بگیرید و از این طریق برای خودتان زمان بخرید.

·       آشنایی معلم خصوصی با نحوه طراحی سؤالات کنکور

یکی از بهترین و کلیدی‌ترین ویژگی‌های معلم خصوصی کنکور این است که او با نحوه طراحی سؤالات کنکور به خوبی آشنایی دارد که این مسئله می‌تواند کمک چشم‌گیری در کسب رتبه بالایی در آزمون کنکور به شما بکند. از این‌رو معلم خصوصی سؤالات و تکنیک‌هایی که بیشترین احتمال را از آمدن آن‌ها در کنکور می‌دهد به خوبی به شما آموزش خواهد داد.

·       تدریس خصوصی کنکور باتوجه به سطح یادگیری دانش‌آموز

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوبی که کلاس‌های تدریس خصوصی کنکور را از کلاس‌های تدریس عمومی کنکور متمایز می‌کند، محدود نبودن تعداد جلسات برگذاری کلاس‌ها است. چراکه وقتی شما در مؤسسات و آموزشگاه‌های کنکور ثبت نام می‌کنید برای هر درس تعداد جلسات معینی تعیین می‌شود که این مسئله در مقابل کلاس‌های تدریس خصوصی یک محدودیت به حساب می‌آید. درصورتی که جلسات تدریس خصوصی کنکور بر اساس سطح یادگیری دانش‌آموز برگذار می‌شوند و هیچ محدودیتی در تعداد آن‌ها وجود ندارد. اگر سطح یادگیری و دروس پایه شما قوی باشد می‌توانید در تعداد جلسات کمی پروسه یادگیری مطالب و تکنیک‌های کنکور را جلو ببرید اما درصورتی که دروس پایه‌ای شما ضعیف باشد و سؤالات زیاد در دروس‌ عمومی و تخصصی سطح تحلیل شما را کاهش داده باشند باید تعداد جلسات بیشتری را با معلم خصوصی خود همراه باشید بنابراین برگذاری تعداد جلسات تدریس خصوصی کنکور کاملاً به خود شما بستگی دارد.

داشتن معلم خصوصی مجرب و متخصص نیز یکی از مهم‌ترین معیارها جهت کسب رتبه بالا در کنکور است از این‌رو به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به وب سایت www.sepahedanesh.com بزنید و بهترین معلم‌ها و اساتید مجرب را در زمینه تدریس خصوصی کنکور بیابید. مجموعه سپاه دانش به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین مراکز تدریس خصوصی دروس عمومی، خصوصی، تافل، آیلتس و کنکور از اساتید مجرب و متخصصی برخوردار است که می‌توانند در تمامی این زمینه‌ها به بهترین شکل ممکن به شما آموزش دهند و موجب شوند که رتبه بالایی را در آزمون کنکور به دست آورید.

Share