دیارمیرزا گزارش می‌دهد

کدام نماینده رشت به وزارت کشور نامه نوشت؟ | لبخند علوی در پاسخ به یک سوال

نامه‌ای از سوی یکی از نمایندگان شهر رشت در مجلس خطاب به وزیر کشور نوشته‌ شده است که در آن این نماینده مدعی شده اعضای شورا با یکدیگر اختلاف داشته و این اختلاف باعث کارشکنی در کار شهردار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید امیر حسین علوی، عضو شورای اسلامی شهر رشت در یکصد و هفتمین جلسه شورا، با اشاره به ارسال نامه‌ای از سوی وزارت کشور به شورای شهر رشت، بیان داشت: نامه‌ای از سوی یکی از نمایندگان شهر رشت در مجلس خطاب به وزیر کشور نوشته‌ شده است که در آن این نماینده مدعی شده اعضای شورا با یکدیگر اختلاف داشته و این اختلاف باعث کارشکنی در کار شهردار می‌شود.

علوی افزود: متأسفانه از سوی ریاست شورا اطلاعی به بنده داده نشده که نامه‌ای از سوی وزارت کشور خطاب به بنده و آقای حاجی پور به شورا ابلاغ شده است و قطعاً پاسخ ندادن به چنین نامه‌هایی با مشکلات بعدی همراه خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت تأکید کرد: در خصوص ارسال چنین نامه‌ای به وزارت کشور شهردار رشت باید پاسخگو باشد که چطور چنین مسائلی به یکی از نمایندگان اطلاع داده شده است؟ در این خصوص باید آقای حاج‌ محمدی در صحن شورا حاضر شود و موضوع را کاملاً روشن و واضح تشریح کند زیرا ممکن است چنین موضوعاتی توسط شهردار مطرح نشده و این مسائل حاصل تراوشات ذهنی آن نماینده باشد که در این صورت نیز باید نماینده مذکور به شورا فراخوانده شود.

علوی همچنین تصریح کرد: اگر ریاست شورا پاسخی از شهردار در این خصوص نخواهد، بنده شخصاً از آقای حاج‌ محمدی طرح سؤال خواهم کرد.

کدام نماینده رشت به وزارت کشور نامه نوشت؟

اگرچه علوی در جلسه شورای شهر رشت اسمی از نماینده مورد نظر نبرده است اما بلافاصله در صحن شورا این موضوع بین خبرنگاران مطرح شد که نماینده مورد نظر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی بوده است.

در همین راستا علوی در گفتگو با دیارمیرزا در پاسخ به این سوال که کدام نماینده به وزارت کشور نامه نوشته است؛ اظهار کرد: این نماینده در زمان انتخاب حسین علیقلی زاده کاندیدای منتخب شورا برای تصدی شهرداری رشت نیز به وزارت کشور نامه ای ارسال کرده و در آن تاکید کرده بود که این فرد نباید شهردار رشت شود!

در ادامه این عضو شورا در پاسخ به خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر اینکه آیا منظور شما آقای جبار کوچکی نژاد است؛ پاسخی نداد و صرفا لبخند زد!

Share