واکنش داداشی به سخنان علیه فرماندار آستارا:

چون رستم‌زاد در تیم آنها نیست، او را تخریب می‌کنند | بطور کامل از فرماندار حمایت می‌کنم

ولی داداشی، نماینده مردم آستارا در مجلس اظهار کرد: نگاه اشخاص نباید تنگ نظرانه بوده و متاسفانه چون فرماندار آستارا در تیم و گروه آنها نیست او را تخریب می کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در پی سخنان رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان در بخشی از سخنان خود در پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به برخی انتقادات نسبت به عملکرد سازمان خود در توزیع اعتبارات، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی به این سخنان واکنش نشان داد.

ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در آستارا با اشاره به فعال بودن فرماندار این شهرستان در تمام حوزه‌های عمرانی و زیرساختی شهرستان گفت: حسن رستم‌زاد مدیری بسیار فعال و زحمتکش بوده و از بدو ورودش تحولی عظیم و ویژه در حوزه مدیریت شهری ایجاد کرده است.

نائب رئیس اول کمیسیون اصل نود مجلس، فرماندار آستارا را یک فرد مردمی دانست و با تاکید به همکاری مدیران استان گیلان با وی، بیان کرد: مدیران استان باید برای رفع مشکلات مردم کمال همکاری را با وی داشته و موانع موجود در پروژه های شهرستان را با مدیریت خود رفع کنند.

وی با تاکید بر حضور رستم‌زاد در اکثر جلسات استان تصریح کرد: تا جایی که بنده اطلاع دارم فرماندار در جلسات مرتبط استانی حضور فعال داشته و گاهی عدم حضورش بدلیل همزمانی جلسات و نه بی توجهی به آن بوده و با تشخیص اهم و مهم بودن آن خود و معاونش در آن شرکت می کنند و این دلیل بر کوتاهی وی نیست.

داداشی با انتقاد از غیر بومی خواندن فرماندار آستارا توسط عده ای اضافه کرد: هم اکنون بسیاری از مدیران گیلان پست های مهمی در دیگر نقاط کشور دارند مثل آقای حق شناس استاندار گیلانی گلستان و آیا باید آنها هم چنین نظری به فرزندان گیلان داشته باشند؟ نگاه اشخاص نباید تنگ نظرانه بوده و متاسفانه چون فرماندار آستارا در تیم و گروه آنها نیست او را تخریب می کنند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توان و ظرفیت های ویژه این شهرستان به خبرنگار دیارمیرزا گفت: آقای کیوان محمدی آستارا یک شهرستان مرزی با یک حساسیت ویژه بوده و آنطور که باید و شاید از اعتبارات ملی بهره فراوانی برده و دریافت ۷۳ میلیارد تومان در بحث فاصلاب و ۱۸ میلیارد تومان در حوزه آب شرب و ۲۰ میلیارد تومان در بحث تقویت آن از کمیسیون تلفیق سازمان برنامه ریزی کشور گواه این قضیه بوده و به اندازه کافی بودجه های عمرانی ملی دریافت کرده ایم اما سهم آستارا از بودجه های استانی چه مقدار بوده لطفا آن را اعلام کنند، فرماندار آستارا مدیر بسیار فعال و رحمت کشی بوده و از طرف مردم از وی تدیر و تشکر کرده و بطور کامل از وی حمایت می کنم.

نائب رئیس اول کمیسیون اصل نود مجلس در خصوص سوال خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر دلیل تأخیر وی برای حضور در جلسات مجلس گفت: در آستانه هفته دولت بدلیل دیدارها و جلسات مداوم با روسای سازمان ها با تاخیر در مجلس حاضر شدیم و تاخیر دو یا سه بار در مجلش بدلیل افتتاح پروژه های ملی و شهرستانی و مشغله کاری بوده و لطفا عده ای از سخنان بی اساس و پایه در مورد خادم مردم استفاده نکنند.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غربی ترین نقطه استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و هجده و نیم کیلومتر نوار ساحلی ۱۵ کیلومتر مرز دریایی و ۳۲ کیلومتر مرز خشکی با جمهوری آذربایجان دارد.

Share