4 امتیاز از 3 بازی حاصل کار تیمهای گیلانی

پیروزی سپیدرود در خارج از خانه، تساوی داماش در رشت و شکست ملوان در انزلی

سپیدرود رشت در ورزشگاه شهید توانا تبریز به مصاف علم و ادب این شهر رفت که در پایان سپیدرود توانست با نتیجه دو بر صفر میزبانی تبریزی خود را شکست دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور(لیگ آزادگان) دو تیم داماش گیلان و مس کرمان در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی صفر-صفر به پایان رسید.

محمد ضیائی، آرمین منفرددوست، آزاد جعفرزاده، کنعان طاهرنژاد، سید کاظم رحمانی، محمد رستمی، میثم میرپسندیده، جابر نصیری(سعید طالبی)، حسین فاضلی(علیرضا توکلی)، عباس کندل(بهتاش میثاقیان) و سعید باقرپسند در این بازی برای داماش به میدان رفتند.

* در نیمه دوم بازی داور یک ضربه پنالتی به سود مس کرمان اعلام می‌کند که ضیائی، دروازه‌بان داماش توپ شروین بزرگ، بازیکن مس کرمان را دریافت می‌کند البته داور بازی در ابتدا ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه را به نفع مس اعلام کرد که پس از اعتراض بازیکنان و کادرفنی مس و مشورت با کمک داور نظر خود را برگرداند و نقطه پنالتی را نشان داد که این موضوع سبب اعتراض بازیکنان و کادرفنی داماش شد.

* این بازی شاهد حواشی بسیاری بود و درگیری‌های بازیکنان و کادرفنی دو تیم سبب شد تا بازی در دقایقی متوقف شود و داور بازی یکی از اعضای کادرفنی مس کرمان را نیز از زمین مسابقه اخراج کرد.

در دیگر بازی این هفته ملوان بندرانزلی در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف خوشه طلایی ساوه رفت که این بازی با نتیجه سه بر دو به نفع خوشه طلایی به پایان رسید.

همچنین سپیدرود رشت در ورزشگاه شهید توانا تبریز به مصاف علم و ادب این شهر رفت که در پایان سپیدرود توانست با نتیجه دو بر صفر میزبانی تبریزی خود را شکست دهد.

مهدی اسلامی، مهیار نوری، محمود خمیسی، هومن ربیع زاده، ساسان شیرمردی، محمدرضا زینال خیری، میثم فردوسی، مجتبی محبوب مجاز، جواد آقایی پور (ایمان شوریابی)، پویا نزهتی (نوید حیدری)، محمد دادرسی (احسان پیرهادی) برای سپیدرود بازی کردند.

گل‌های این بازی را پویا نزهتی در دقیقه ۷۲ و احسان پیرهادی در دقیقه ۸۶ به ثمر رساندند.

به گزارش دیارمیرزا، سپیدرود رشت با ۱۰ امتیاز، داماش گیلان با ۹ امتیاز و ملوان بندرانزلی با ۲ امتیاز در رتبه‌های ششم، هشتم و پانزدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ آزادگان قرار دارند.

گفتنی است، از هفته ششم رقابت‌های دسته اول شنبه (۳۰ شهریور) سپیدرود باید در رشت به مصاف آلومینیوم اراک برود، داماش گیلان مهمان گل‌ریحان البرز است و ملوان نیز باید در کرمان به مصاف مس این شهر برود.

Share