آیت‌الله فلاحتی در دیدار مدیران مخابرات منطقه گیلان تأکید کرد:

پای درد دل مردم بنشینید تا حرفشان را به شما بگویند | لزوم تقویت نظارت در مخابرات

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: در برخی روستاهای استان گیلان مشکلات ارتباطی کم و بیش وجود دارد که می بایست رفع این مشکلات در اولویت قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی در دیدار مدیر و معاونین مخابرات منطقه گیلان با اشاره به اهمیت و لزوم خدمت رسانی به مردم مناطق مختلف استان اظهار کرد: در برخی روستاهای استان گیلان مشکلات ارتباطی کم و بیش وجود دارد که می بایست رفع این مشکلات در اولویت قرار گیرد.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه سعی کنید پای درد دل مردم بنشینید تا حرفشان را به شما بگویند، افزود: سرعت و دقت در کارها را سرلوحه امورات خود قرار دهید.

نماینده ولی فقیه در گیلان خواهان تقویت نظارت بر مخابرات گیلان شده و بیان کرد: اگر نیروهایتان خوب کار کنند به نام شما تمام می شود و اگر بد کار کنند نیز به نام شما تمام خواهد شد پس سعی کنید طوری رفتار و مدیریت و نظارت کنید تا نامی نیک از خود بر جای بگذارید.

مهندس پارسائی مدیر مخابرات منطقه گیلان نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مخابرات گفت: جهت خدمات رسانی در سطح وسیع و حل مشکلات ارتباطی در روستاها و مناطق دور افتاده ، سایتهای wll را به سایت موبایل ارتقاء دادیم. همچنین با اجرای پروژه فیبر نوری در مسیر توتکابن تا دیلمان ، بستر ارتباطی این مناطق نیز تأمین می شود.

Share