در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور؛

پایان هفته خوب برای رشتی‌ها؛ پیروزی ارزشمند داماش گیلان در رشت

از هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم داماش گیلان و آرمان گهر سیرجان در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود داماش به پایان رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور(لیگ آزادگان) دو تیم داماش گیلان و آرمان گهر سیرجان در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود داماش به پایان رسید.

محمد ضیائی، آرمین منفرددوست، آزاد جعفرزاده، کنعان طاهرنژاد، سید کاظم رحمانی، محمد رستمی، میثم میرپسندیده، جابر نصیری(علی حقدوست)، علیرضا توکلی(سعید طالبی)، عباس کندل(معراج پورتقی) و سعید باقرپسند در این بازی برای داماش به میدان رفتند.

همچنین مهدی زنجانی، میلاد صادقیان، علی فراهانی، محسن ایران‌نژاد، حکمت فولادپور، جعفربرزگر، وحید نورمحمدی(علی عباسی)، آرمین کلایی‌منش، امیر محمودآبادی، عباس پورخسروانی(مرتضی حسین زاده) و امین اسدی(مختارجمعه زاده) برای آرمان گهر بازی کرند.

* در دقیقه اول بازی آرمین منفرد دوست توپ را بر روی دروازه آرمان گهر ارسال می‌کند که ضربه اشتباه مدافع آرمان گهر منجر به گل اول داماش گیلان می‌شود.

* در دقیقه ۴۰ بازی، با اشتباه خط دفاعی داماش گیلان، مهاجم آرمان صاحب موقعیت خوبی شد اما شانس با داماشی‌ها یار بود و ضربه وی به تیرک دروازه داماش برخورد کرد.

* داماش گیلان در نیمه دوم یک گل دیگر را وارد دروازه حریف کرد که داور این گل را مردود اعلام کرد زیرا معتقد بود بازیکن داماش توپ را با دست کنترل کرده است.

* ضربه سیرجانی‌ها به تیرک افقی دروازه داماش گیلان برخورد کرد و بازیکن آرمان گهر توپ برگشتی را به آسمان کوبید.

* در دقایق پایانی بازی دو تیم حملات خطرناکی را بر روی دروازه یکدیگر انجام دادند اما نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده بکنند.

* حدود چهار هزار تماشاگر داماش برای دیدن این بازی به ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت رفته بودند.

به گزارش دیارمیرزا، هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور(لیگ آزادگان) یکشنبه ۲۴ شهریور برگزار خواهد شد که سپیدرود رشت با در تبریز به مصاف شهرداری این شهر برود همچنین داماش گیلان در رشت از مس کرمان میزبانی می‌کند و ملوان بندرانزلی در شهر انزلی به مصاف خوشه طلایی ساوه خواهد رفت.

گفتنی است، داماش گیلان با ۸، سپیدرود رشت با ۷ و ملوان بندر انزلی با ۲ امتیاز از چهار بازی خود به ترتیب در جایگاه‌های ششم، نهم و پانزدهم جدول هجده تیمی لیگ دسته اول قرار دارند.

Share