فرماندار رضوانشهر اظهار کرد:

وفاق و همدلی نقش موثری در خدمت‌رسانی دارد | تجمل گرایی شکننده است

فرماندار رضوانشهر گفت: وفاق و همدلی نقش موثری در خدمت رسانی دارد، برای خدمت گزاری حق نداریم رفتارهای سیاسی را حاکم بر انجام رفتارهای خود درقبال مردم بدانیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد مهدی مظفری ضمن تبریک هفته دولت به همه دولتمردان گفت: انقلاب ما در دهه شصت نوپا بود و با جنگی نابرابر مواجه شد که در داخل منافقان کوردل با اقدامات ناجوانمردانه به حذف نیروهای موثر انقلابی پرداختند که شهیدان رجایی و باهنر از آن جمله بودند، گرچه عمر دولت آنان کوتاه بود اما پس از چهل سال نام و یاد آن دولت ماندگار است.

وی گفت: اگر در آن زمان هجمه های ناجوانمردانه دشمنان انقلاب وجود داشت شخصیتی همانند امام راحل و مردمانی معتقد به این نظام و انقلاب وجود داشتند که همه توطئه های دشمنان را نادیده بگیرند و امروز ما نیز چنین رفتارهای ناجوانمردانه اقتصادی و تحریم های ظالمانه را مشاهده می کنیم که همچنان ملت ایران پایدار و ملتزم به ولایت همراه با مسئولان در مقابل این ناجوانمردی ها ایستاده اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رضوانشهر بیان داشت: امروز رهبر فرزانه انقلاب با دور اندیشی و مجاهدت و از خود گذشتگی راه این نظام را برعهده دارد و ملت ایران با اعتماد راسخ کنار این حاکمیت ایستاده اند.

مظفری با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص)؛ بهترین مردم کسانی هستند که به مردم خدمت می کنند افزود: ما نیز معتقدیم که باید بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

فرماندار رضوانشهر با ارائه گزارشی از اقدامات دولت تدبیر و امید در این شهرستان بیان کرد: به فضل الهی و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) و با تلاش و پیگیری های شبانه روزی کارگزاران دولت در این شهرستان با بهره گیری از اعتبارات دولت و بخش خصوصی افتتاح و بهره برداری از ۵۴ پروژه عمرانی و اشتغالزایی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۸۵ میلیارد ریال بوده ایم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رضوانشهر با اشاره به موارد فوق گفت: این پروژه ها شامل ۲۰ طرح اشتغالزایی در حوزه گردشگری و خودکفایی، صنعتی و تولیدی های خرد با اشتغالزایی ۵۶ نفر به صورت مستقیم و پروژه های عمرانی در حوزه توسعه و تقویت شبکه برق رسانی، اصلاح و توسعه شبکه و تامین آب شرب شهری و روستایی، عمران شهری، احداث شبکه های آبیاری و طرح تجهیز و بهسازی آببندان، آسفالت بافت روستایی، روکش آسفالت راه های اصلی، ۵۰ واحد مسکن مدد جویی، بهداشت و درمان، احداث پل روستایی، شیلات، بهره برداری از ساختمان دهیاری، منابع طبیعی و… می باشد.

محمد مهدی مظفری در ادامه افزود: جا دارد از مدیران استانی در حوزه برق و آب روستایی و همچنین مدیران زحمتکش شهرستانی به خاطر اجرای پروژه های عمرانی تاثیرگذار در این شهرستان که با خدمت صادقانه خود به مردم تلاش نمودند تشکر ویژه داشته باشم.

وی افزود: شهداء جان خودشان را گذاشتند و امروز مدیریت اجرایی این کشور برعهده ما است، پس باید در بیان گفتار و عملکرد با توجه به اصول انقلاب عملکرد مطلوبی داشته و چنانچه بخواهیم برمشکلات فائق آییم باید اخلاق های انسانی را فراموش ننموده و اخلاق محور باشیم.

مظفری تأکید کرد: رفتار مسئولین باید به گونه ای باشد که ضمن جلب رضایت مردم امید افزایی نیز به همراه داشته باشد تا مردم را به انقلاب، نظام و دولت امیدوار کنند.

وی با بیان این مطلب که وفاق و همدلی نقش موثری در خدمت رسانی دارد، گفت: برای خدمت گزاری حق نداریم رفتارهای سیاسی را حاکم بر انجام رفتارهای خود درقبال مردم بدانیم.

فرماندار رضوانشهر گفت: تنها راه ضربه زدن به این نظام و انقلاب جدایی میان روابط مردم و حاکمیت و دولت و مسئولین است که ما باید این اعتماد را حفظ کنیم و مسئولان و مدیران شهرستان نیز باید تلاش کنند این وفاق و همدلی را تحکم بخشند.

مظفری با بیان اینکه تجمل گرایی شکننده است گفت: مسئولان این شهرستان از تجمل گرایی پرهیز نموده و به سمت ساده زیستی که سیره انبیاء و اولیاء الله است حرکت کنند.

وی در پایان افزود: بنده هم به عنوان نماینده عالی دولت در این شهرستان خودم را نیازمند حمایت مردم با رویکرد پذیرش نقد منصفانه آنان می دانم ان شاء‌الله بتوانیم در کنار هم در راستای توسعه و عمران و آبادان شهرستان گام برداریم.

Share