توضیحات و عذرخواهی بازیگر زن درباره یک پست اینستاگرامی

واکنش صبا کمالی به خبر بازداشتش

صبا کمالی پس از آن که یکی از خبرگزاری‌ها خبر از صدور حکم بازداشتش داد، پست اینستاگرامی‌ خود را حذف کرد و با انتشار یک پست جدید به طور رسمی از مردم عذر خواهی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صبا کمالی، بازیگر سینما و تلویزیون که طی روزهای گذشته به دلیل انتشار پستی در اینستاگرام مورد انتقاد قرار گرفت و حواشی بسیاری را به همراه داشت، در یک پیام ویدئویی، در این‌باره توضیح داد.

او در این ویدئو گفته است: «شایعه شده است که حکم جلب برای من صادر شده است، اگر شما چنین حکمی دیده‌اید، من هم دیدم. تمامی اخباری که درباره من با عنوان بردن، گرفتن و … مطرح می‌شود، همه شایعه است. هیچکس سراغ من نیامده است.»

توضیحات صبا کمالی درباره پست جنجالی اینستاگرامی‌اش که حذف کرد

با کمالی، بازیگر سینما و تلویزیون، پس از انتقادهای گسترده از یک پست اینستاگرامی‌اش، ضمن پاک کردن آن، توضیحاتی را ارائه کرد.

او نوشت: «به علت کج‌فهمی، بی‌سوادی، متعصب بودنِ بدون تفکر، اطلاع نداشتن از اصول نمایشنامه‌نویسی که رشته اول تحصیلی منه، به علت بیماری افرادی از جامعه که چه بسا حقوق بگیرانِ جیره‌خوارِ دشمنان ایران باشند، نسبت‌های بس ابلهانه به من زدند و من رو بدون اعتقاد معرفی کردند….و از کامنت‌هایی که گذاشتند متوجه شدم….اتفاقا بسیار بی‌وجدان هم هستند.

به این علت، گفت‌وگوی تخیلی و صمیمانه خودم با امام حسین (ع) را برداشتم. و از اینکه من رو بی‌اعتقاد یا دشمن مذهبم معرفی کردند، بسیار گله‌مند هستم.

در نمایشنامه، ما حتی با خدا جدل می‌کنیم و حتی دعوا….این‌که دیگران امامان رو از خدا بالاتر می‌دونند ، خودشون می‌دونند چرا………

لعنت خدا بر ستمگران هر دوران و هر سرزمینی که امام حسین (ع) و جوان‌های رشید ایران، براش شهید شدند.»

صبا کمالی، پس از آن که یکی از خبرگزاری‌ها از صدور حکم بازداشتش خبر داده بود، با انتشار پستی دیگر بابت متنی که نوشته بود، عذرخواهی کرد و نوشت: «من مثل هر ایرانی به مذهبم معتقدم.مذهبی انسانی و مهربان و معتقدم کسی نمیتواند جایگاه ویژه ائمه را خدشه دار کند چون ائمه برای همه ما محترم هستن. معتقدم مومن واقعی هرگز الفاظ زشت بکار نمیبرد پس با فحاشان کاری ندارم. اما اگر احساسات مذهبی مومنین واقعی جریحه دار شد، ازشون دلجویی میکنم. ایران کشور ماست و ما همه ایرانی هستیم.»

Share