جبار کوچکی نژاد مدعی شد:

هزار ویلای ساحلی در اختیار مدیران دولتی است | برای سرایداری از خزانه دولت هزینه می‌شود

نماینده رشت گفت: بیش از هزار ویلای دولتی در سواحل خزر در اختیار مدیران کشور قرار دارد و در این ویلا‌ها فقط برای مدیران باز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جبار کوچکی نژاد یکی از نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با تحقیق و تفحص انجام شده، معلوم شد از گنبد کاووس تا آستارا، بیش از هزار ویلای دولتی در سواحل خزر در اختیار مدیران کشور قرار دارد و در این ویلا‌ها فقط برای مدیران باز است.

وی با بیان اینکه سالانه میلیارد‌ها تومان برای نگهداری و مرمت و هم چنین سرایداران این واحد‌ها از خزانه دولت هزینه می‌شود، گفت: با توجه به قانون مجلس، دولت موظف است تمامی میهمانسرا‌ها و ویلا‌های خود را به بخش خصوصی واگذار کند، اما در این زمینه اهمال شده و نه تنها این مدیران ساحل را تصرف کرده اند بلکه به قانون هم عمل نکرده اند.

این نماینده که از سوی کمیسیون اصل۴۴ قانون اساسی موظف به تکمیل تحقیق و تفحص در این باره شده افزود: دولت دهم یک دوره برای اجرای این قانون ورود کرد، ولی چون صاحبان قدرت و ثروت پشت این قضیه بودند، دولت موفق به اجرای قانون نشد.

جبار کوچکی نژاد گفت: حدود ۴ماه پیش با نوشتن نامه‌ای و گرفتن امضای ۱۰نماینده دیگر از جمله نمایندگان گیلان، مازندران و گلستان تحقیق و تفحص در این باره را آغاز کردم که مجموع اطلاعات گردآوری شده در اختیار کمیسیون اصل ۴۴ قانون اساسی قرار خواهد گرفت.

Share