توسط آكادمی پرورش هوش آريا صورت گرفت

نفرات برتر مسابقات کشوری ریاضیات آسان انتخاب شدند

اولین دوره مسابقات کشوری ریاضیات آسان روز جمعه ۸ شهریور به میزبانی دفتر مرکزی این آکادمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آکادمی پرورش هوش آریا، اولین دوره مسابقات کشوری ریاضیات آسان روز جمعه ۸ شهریور به میزبانی دفتر مرکزی این آکادمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

در این دوره از مسابقات علم آموزان و دانش پژوهان آکادمی پرورش هوش آریا از سراسر کشور در دو بخش کتبی و شفاهی (شنیداری) به رقابت با یکدیگر پرداختند و در پایان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

آقای محمدرضا هاشم زاده از استان اردبیل، خانم فاطمه عباسی مژدهی از استان گیلان و خانم عالیه میرزایی از کرمان با کسب بالاترین امتیاز در مجموع امتیازات، به عنوان قهرمان اولین دوره مسابقات کشوری ریاضیات آسان (یومینز) انتخاب شدند.

در بخش شنیداری مسابقات کشوری ریاضیات آسان، خانم ها سپنتا دوستی، نرگس نصرالله زاده و هستی قلی پور به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در جمع بندی رتبه های برتر، تیم علمی ریاضیات آسان شهرستان رشت، با کسب بالاترین امتیاز، مقام اول کشور را به دست آورد.

در پایان مسابقات، با اهدا تندیس و لوح تقدیر، از نفرات برگزیده، مدیران اجرایی شهرستان ها، مربیان و همکاران آکادمی پرورش هوش آریا در مراسمی تجلیل به عمل آمد.

آکادمی پرورش هوش آریا با اخذ اعتبار نامه بسته‌های ریاضیات آسان رده علم آموز و دانش پژوه از دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در حال حاضر در بیش از ۷۰ شعبه در سراسر کشور فعالیت می‌کند.

 

Share