معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان مطرح کرد:

نباید زمین‌ها را به افراد غیر بومی فروخت | آیین‌های سنتی گیلان برندسازی شود

تنهایی با بیان اینکه باید از تک محصولی درآمده و آیین‌های استان را برندسازی کنیم تا جذب گردشگر را منجر شود گفت: ما می‌توانیم بدون اینکه متکی به نفت باشیم رونق اقتصادی داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، کیمیا تنهایی در جلسه شورای اداری ماسال که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: همه ما مسئولان باید در اهداف و برنامه‌هایمان شهدا را در نظر بگیریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با بیان اینکه باید تمام سخنان ما تبدیل به عمل شود تا جوابگوی نسل آینده و شهدا باشیم، افزود: مسئولان سربازان دولت هستند و باید از مدیرانی که تلاش‌های ارزنده‌ای انجام می‌دهند به صورت ماهانه در جلسه شورای اداری تجلیل شود.

وی با بیان اینکه باید تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد، گفت: شهرستان ماسال در زمینه اقتصادی و گردشگری دارای پتانسیل زیادی است و نباید زمین‌های این منطقه را به افراد غیر بومی که فقط درصدد ساخت ویلا هستند فروخت بلکه باید این زمین‌ها را در اختیار کسانی که در صدد ایجاد صنعتی در شهرستان و فراهم کردن زمینه اشتغال هستند، قرار داد.

تنهایی با بیان اینکه باید به خانه‌های روستایی این شهرستان تسهیلات پرداخت شود تا با بازآفرینی، جذب گردشگر کنند، تصریح کرد: باید از تک محصولی در بیاییم و آیین‌های استان را برندسازی کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با بیان اینکه می‌توان مشهدی‌میرزای این شهرستان را پررنگ کرد تا سبب جذب توریست خارجی شود، خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم بدون اینکه متکی به نفت باشیم رونق اقتصادی داشته باشیم اما متاسفانه به داشته‌های خود توجه نداریم.

وی با بیان اینکه باید داشته‌های خود را تبدیل به درآمد کنیم تا حرفی برای گفتن داشته باشیم، اظهار کرد: استان گیلان در زمینه طلاق و اعتیاد جزء استان‌های اول تا پنجم است که باید با ایجاد اشتغال این ناهنجاری‌ها را کاهش داد.

تنهایی با اشاره به اینکه امسال سال انتخابات است و مسئولان باید با برخورد خوب با ارباب رجوع سبب مشارکت حداکثری در انتخابات شوند، افزود: تکریم کارمند توسط رئیس، سبب تکریم ارباب رجوع توسط کارمند می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با بیان اینکه مدیریت خوب باید دغدغه همه مسئولان باشد، گفت: در هفته دولت سال جاری هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در سطح استان گیلان به بهره‌برداری رسید که از این میزان یک هزار میلیارد تومان متعلق به بخش خصوصی بود که در نوع خود بی‌نظیر است.

Share