پورقربانی تاکید کرد:

نائب رئیس هیات کاراته گیلان استعفا داد | از ادامه فعالیت در این سمت معذورم

محمدپورقربانی مطرح کرد: دنیای کاراته بر خلاف تصور آنانی که این جهان را نمی شناسند عرصه ای وسیع و در عین حال پیچیده است! حال اینکه این گره ها از کجا ناشی می شود نیاز به بررسی و تعمیق در تاریخ این رشته پر افتخار و سیر آن تا به امروز دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نائب رئیس هیات کاراته استان گیلان از سمت خود استعفا داد.

در متن بیانیه محمد پورقربانی آمده است:

با سلام

در ابتدا باید اذعان نمایم خدمت به جامعه کاراته استان گیلان از شیرین ترین ایامی بوده که بر اینجانب گذشته و این فرصت را نعمتی می پندارم که با عنایت پروردگار متعال حاصل گشت.

دنیای کاراته بر خلاف تصور آنانی که این جهان را نمی شناسند عرصه ای وسیع و در عین حال پیچیده است! حال اینکه این گره ها از کجا ناشی می شود نیاز به بررسی و تعمیق در تاریخ این رشته پر افتخار و سیر آن تا به امروز دارد. اما تلاش برای ایجاد ثبات، همدلی و همگرایی در راستای دستیابی به یک هدف والا که همانا رسیدن به اهداف عالی کاراته که بر پایه اخلاق و جوانمردی بنا گردیده، سرلوحه اینجانب بوده و فارغ از نتیجه حاصله آنچه که عمل شد در این راستا قرار گرفت. ایمان دارم تلاشهای صورت گرفته در جهت ایجاد زیر ساختهای سخت افزاری و فرهنگی جهت ارتقا نسل نوین کاراته استان از چشم آگاهان دور نمانده و قضاوت درست را به وجدان داوران منصف که تعدادشان الحمدلله بسیار هم قابل توجه می باشد می سپارم. اما این قضاوت را به کمبود امکانات و مشکلاتی که سد راه اجرایی شدن نهایی کارها بودند رجوع داده و امیدوارم شرط قضاوت درست که همانا عدل است را رعایت کنند.

حال شرایط به گونه ای است که اینجانب از ادامه فعالیت به عنوان نائب رییس هیأت کاراته استان گیلان و خدمت به جامعه بزرگ و دوست داشتنی کاراته عزیز معذور بوده و تا کنون نیز با تأکید سرپرست هیأت، قبل از انتخابات در این جایگاه طی طریق نموده و به انتظار برگزاری مجمع و انتخابات بوده که نهایتا برگزار گردیده و اکنون نتیجه نیز مشخص شده است. اینجانب ترجیح می دهم فارغ از مسئولیت و هرگونه عنوانی اگر توانی اندک و محدود وجود دارد در خدمت جامعه ورزش، خاصه کاراته عزیز که حالا بی نهایت در قلب من جا دارد قرار داشته باشد.

در پایان از تمامی همکاران عزیز در هیأت استان و شهرستانها، مدیران کل سابق و فعلی ورزش و جوانان استان، رؤسا و سرپرستان هیأت در طول پنج سال پیشین که افتخار همکاری با آنان را داشته ام، قهرمانان، مربیان، داوران و همه ورزشکاران رشته کاراته سپاسگزارم و خدا قوت و خسته نباشید به یکایک آنان عرض می کنم و آرزوی توفیق برای شما، ورزش استان علی الخصوص کاراته دارم.

با تشکر

                                                                                                       محمد پورقربانی

                                                                                                          ۲۶/۶/۱۳۹۸

Share