شکست سنگین ملوان و پیروزی سپیدرود؛

ملوان در هفته چهارم، چهارتایی شد | پیروزی سپیدرود در یک دیدار خانگی

از هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور(لیگ آزادگان) دو تیم سپیدرود رشت و استقلال خوزستان در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه سه بر دو به سود سپیدرود به پایان رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور(لیگ آزادگان) دو تیم سپیدرود رشت و استقلال خوزستان در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه سه بر دو به سود سپیدرود به پایان رسید.

بهنام لایقی‌فر، امید سام‌کن، مهیار نوری، امیر تیزرو، ساسان شیرمردی، میثم فردوسی، مجتبی محبوب مجاز(هومن ربیع‌زاده)، محمدرضا زینال خیری، ایمان شوریابی(امیرحسین اسکندرى)، محمد دادرسی(جواد آقایی‌پور) و پویا نزهتی برای سپیدرود به میدان رفتند.

گل‌های استقلال خوزستان را مهدی نیایش‌پور در دقیقه ۹ و نصراله درفشی در دقیقه ۴۹ بازی به ثمر رساندند همچنین مهیار نوری در وقت‌های اضافی نیمه اول با ضربه سر، ایمان شورابی در دقیقه ۵۸ از روی نقطه پنالتی و پویا نزهتی در دقیقه ۸۴ بازی گل‌های سپیدرود را به ثمر رساندند.

گفتی است در دقیقه ۷۵ بازی امیر تیزرو به دلیل اعتراض به داور کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.

در بازی دیگر، دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف یکدیگر رفتند که فجر شهید سپاسی توانست ملوان را با چهار گل در هم بکوبد.

مبین عشایر، کاظم حیات منش، ایمان زبردست، حافظ یعقوبی، احمد امیر کامدار، خشایار زبرجد، عباس عامری، میلاد کمندانی (بابک مرادی)، محمدمهدی مرادی (مهدی هاشمی)، رضا کرملا چعب و علی امیری به میدان رفت.

بابامحمدی در دقیقه ۱۶، میلاد غریبی در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی، محمد امیری در دقیقه ۵۶ و محمدحسین کریم‌زاده در دقیقه ۶۱ گل‌های فجر شهید سپاسی شیراز را در این بازی به ثمر رساندند.

رضا نعامی بازیکن ذخیره ملوان و آرتا منهاجی سرمربی موقت این تیم به دلیل اعتراض به داور مسابقه با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شدند.

به گزارش دیارمیرزا، فردا(ﺳﻪشنبه ۱۲ شهریور) داماش گیلان در ورزشگاه سردار جنگل رشت باید به مصاف آرمان گهر برود.

Share