جعفرزاده ایمن آبادی تاکید کرد: ادبیات صریح "سید حسن نصرالله" سرلوحه کار سرداران فعال در محور مقاومت، قرار بگیرد

محور مقاومت، اسرائیل پوشالی را گوشمالی داد | اسرائیل غاصب لکه ننگی در خاورمیانه است

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: باید از سخنان اخیر “سید حسن نصرالله “و اطاعت پذیری‌اش از رهبر انقلاب و نوع ادبیاتی که به کار برده اند؛ تقدیر ویژه ای کرد و باید این‌گونه ادبیات سرلوحه کار کسانی که در محور مقاومت فعالیت می کنند؛ قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خانه ملت، به مواضع صریح و شفاف “سید حسن نصرالله” در رابطه با ایران اسلامی و همچنین رهبر انقلاب اشاره و اظهار داشت: در آیات و روایات ما به ایستادگی در مقابل زورگو و ظالم بی منطق، تاکید فراوانی شده است؛ چرا که انسانهای ظالم نسبت به ظلم هایی که در حق دیگران روا می دارند، هیچ گاه مماشات نمی کنند و دائما میل به ظلم کردن دارند.

مقاومت بهترین گزینه برای ایستادگی در مقابل ظالمان دنیا 

وی در ادامه افزود: داستان زورگویی‌های آمریکا و اسرائیل هم به همین منوال است، بنابراین مقاومت می تواند، بهترین گزینه برای مهار کردن افسار رها شده این ظالمان علیه ملت ها باشد.

محور مقاومت، اسرائیل پوشالی را گوشمالی داده است

نماینده مردم رشت به ایستادگی “سید حسن نصرالله” در مقابل رژیم غاصب اسرائیل اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر خط مقاومت در لبنان با وجود سید حسن نصرالله با حداقل امکانات توانسته است، اسرائیل پوشالی را گوشمالی دهد.

محورمقاومت در لبنان سبب رعب و وحشت ظالمان دنیا شده است

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه افزود: همگان به این مسئله مهم واقف هستند که هم اسرائیل و هم اینکه آمریکا از حرف‌های سید حسن نصرالله حساب ویژه‌ای می‌برند و این یعنی محورمقاومت در لبنان سبب رعب و وحشت ظالمان دنیا شده است.

اسرائیل غاصب لکه ننگی در خاورمیانه است

جعفر زاده ایمن آبادی به سخنان صریح و شفاف سید حسن نصرالله در رابطه با انقلاب ایران و همچنین رهبر معظم انقلاب اشاره و تاکید کرد: باید از سخنان اخیر “سید حسن نصرالله “در خط مقاومت و همچنین اطاعت پذیری‌اش از رهبر انقلاب و نوع ادبیاتی که به کار برده اند؛ تقدیر ویژه ای کرد و باید این‌گونه ادبیات سرلوحه کار کسانی که در محور مقاومت فعالیت می کنند؛ قرار بگیرد.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس ضمن تقدیر از مواضع صریح سید حسن نصرالله و همچنین آرزوی موفقیت برای ادامه مسیری که در پیش دارند، اشاره و اظهار کرد: امیدوار هستیم که سید حسن نصرالله این مسیری را که در پیش دارند به تاسی از درس‌های کربلا با موفقیت سپری کنند و اسرائیل غاصب که لکه ننگی در خاورمیانه است را بتوانند از این جغرافیا محو کنند ./

Share