عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبر داد:

مجلس اعتراض داوطلبان کنکور ارشد ۹۸ را بررسی می‌کند | راهی جز بررسی موضوع وجود ندارد

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه‌ای در راستای بررسی اعتراض داوطلبان کنکور ارشد ۹۸ به نتایج نهایی و اعمال انواع سهمیه در قبولی نهایی در مجلس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، اسدالله عباسی با اشاره به اعتراض داوطلبان کنکور ارشد ۹۸ به نتایج نهایی و اعمال انواع سهمیه در قبولی نهایی اظهار کرد: با توجه به خواسته داوطلبین از مجلس شورای اسلامی مقرر شد تا کمیسیون آموزش و تحقیقات با ریاست رئیس این کمیسیون در ۳۱ شهریور جلسه‌ای در راستای بررسی این موضوع برگزار کند.

وی با بیان اینکه دانشجویان خواستار پیگیری و اعتراض خود توسط مجلس شده‌اند، گفت: درصدد هستیم تا در جلسه پیش‌بینی‌شده بررسی این موضوع در دستور کار قرار گیرد و این موضوع بررسی می‌شود که آیا سازمان سنجش از سهمیه‌های موجود به‌صورت مازاد استفاده کرده است یا خیر.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگرانی دانشجویان به دلیل زمان ثبت‌نام و عدم وقت کافی برای بررسی این موضوع تصریح کرد: راهی جز بررسی این موضوع وجود ندارد ازاین‌رو؛ اگر بعد از بررسی، امکان دوباره انتخاب رشته و ثبت‌نام آنان به رشته محل‌های موردنظر فراهم شد، امکان انتخاب دوباره را برای داوطلبان فراهم خواهیم کرد.

Share