در حاشیه بازدید از بیمارستان شهدای رضوانشهر صورت گرفت؛

قول مساعد معاون وزیر بهداشت برای مشکلات بیمارستان ۳۲ تختخوابی رضوانشهر

قاسم جان‌بابایی، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از بخش های مختلف بیمارستان شهدای رضوانشهر، قول مساعد برای رفع کاستی‌ها و مشکلات موجود در بیمارستان ۳۲ تختخوابی رضوانشهر را داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، قاسم جان‌بابایی، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اتفاق رئیس کمیسیون بهداشت مجلس، فرماندار رضوانشهر و نماینده مردم رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از بخش های مختلف بیمارستان شهدای رضوانشهر گفت: بهره‌مندی از خدمات سلامت و بهداشت حق مردم است و باید نسبت به فراهم سازی زیر ساخت های لازم اهتمام ورزیم.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قول مساعد برای رفع کاستی‌ها و مشکلات موجود در بیمارستان ۳۲ تختخوابی رضوانشهر را داد.

همچنین در این بازدید، فرماندار رضوانشهر نیز ضمن خیر مقدم گویی، با ارائه گزارشی از نحوه خدمات رسانی در این بیمارستان و بیان کاستی های موجود پرداخت.

محمدمهدی مظفری گفت: توجه ویژه و بهبود وضعیت و رفع نواقصات در این مرکز درمانی در راستای خدمات رسانی در امر بهداشت و سلامت به مردم شریف این منطقه از مهمترین خواسته ها و مطالبات شهرستان می باشد.

پروژه اولین بیمارستان رضوانشهر از سال ۱۳۹۰، در زمینی به مساحت یک هکتار در سه طبقه با ظرفیت ۳۲ تختخواب شامل امکانات اورژانس، رادیولوژی، دیالیز، آزمایشگاه، CCU ،ICU، درمانگاه قلب، زایمان، مردان، کودکان، جراحی، داروخانه و غیره می باشد.

Share