با برگزاری مرحله نیمه نهایی مشخص شد؛

صعود تیم‌های درفک رشت و شهرداری لنگرود به فینال لیگ بسکتبال مردان گیلان

با برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ مردان استان گیلان جام پسران باران، تیم های درفک گلبند رشت و شهرداری لنگرود به فینال این رقابت ها راه یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ بسکتبال گیلان اظهار داشت: تیم های بسکتبال درفک گلبند رشت، عقاب تالش، شهرداری لنگرود و ملوان بندرانزلی با برتری برابر رقبای خود به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که سرانجام تیم درفک گلبند رشت برابر عقاب تالش و شهرداری لنگرود برابر ملوان به برتری رسیدند و به دیدار نهایی راه یافتند.

ابراهیم گل آرا افزود: بر این اساس تیم های شهرداری لنگرود و ملوان بندرانزلی در اولین بازی مرحله نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شهرداری لنگرود موفق شد حریف خود را شکست دهد تا شانس بیشتری را برای صعود به فینال این مسابقات داشته باشد.

وی ادامه داد: اما تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی به دلیل غیبت چند بازیکنش از حضور در دومین بازی مرحله نیمه نهایی امتناع کرد تا تیم شهرداری لنگرود به دیدار نهایی و فینال مسابقات بسکتبال لیگ مردان گیلان راه یابد.

گل آرا بیان کرد: اما در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی، تیم های عقاب تالش و درفک گلبند رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در اولین بازی این مرحله به میزبانی عقاب تالش ، این تیم با یک امتیاز اختلاف تیم درفک گلبند رشت را شکست دهد.

وی اضافه کرد: در دومین بازی این مرحله به میزبانی درفک گلبند در رشت، این تیم با هفت امتیاز اختلاف برابر عقاب تالش پیروز شد تا برای صعود به دیدار نهایی کار به بازی سوم و به میزبانی تبم درفک کشیده شود.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ بسکتبال گیلان خاطرنشان کرد: سومین بازی مرحله نیمه نهایی نیز در رشت، به دلیل اعتراض تیم عقاب تالش به نحوه قضاوت و درگیری تعدادی از بازیکنان این تیم و تماشاگرانش با تعدادی از تماشاگران درفک گلبند رشت، نیمه تمام ماند که در نهایت نتیجه این بازی از سوی کمیته فنی به سود تیم درفک گلبند رشت اعلام شد تا این تیم به دیدار نهایی راه یابد.

وی در ادامه گفت: با توجه به این امر، تیم های بسکتبال درفک گلبند رشت و شهرداری لنگرود به دیدار نهایی لیگ بسکتبال مردان گیلان راه یافتند تا برای کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رو در روی هم قرار گیرند.

در رقابت های بسکتبال لیگ مردان استان گیلان جام پسران باران ، ۱۱ تیم در دو گروه با هم رقابت کردند که در نهایت چهار تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی راه یافتند که سرانجام تیم های شهرداری لنگرود و درفک گلبند رشت موفق به صعود به مرحله نهایی این رقابت ها شدند.

Share