اظهارات نماینده مردم فومن و شفت درباره احضار خبرنگاران به دادسرا

شکایتم از کانال خبر فوری فومن بود نه خبرنگاران فومنی!

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی دلیل احضار جمعی از خبرنگاران فومنی را احتمال در ارتباط بودن آن‌ها با کانال خبر فوری فومن به اتهام نشر اکاذیب نام برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس با اشاره به موضوع شکایت خبرنگاران فومنی اظهار کرد: من از خبرنگاران فومنی شکایت نکرده‌ام بلکه تنها شکایت من از کانال خبر فوری فومن بود است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی افتخاری با اشاره به جزئیات شکایت خود از مسؤول کانال خبر فوری فومن، افزود: این شکایت نیز به دلیل بی‌احترامی کانال مذکور به پدر مرحوم، خانواده و نشر اکاذیب بوده است.

وی در پاسخ به اینکه در احضاریه تعدادی از خبرنگاران فومنی نام محمدمهدی افتخاری قیدشده، گفت: هیچ اطلاعی از محتوای احضاریه ابلاغ‌شده به خبرنگاران را ندارم.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت، با اشاره به قدرت قوه قضائیه در احضار افراد به جهت تکمیل پرونده، خاطرنشان کرد: وقتی در این مملکت قوه قضائیه برای اطلاع پیدا کردن موضوعی همچون خودرو دو نماینده مجلس را احضار و راهی اوین می‌کند، معلوم است که قاضی و قوه قضائیه برای مطلع شدن هر کاری را می‌تواند انجام دهد.

شاید دلیل کشاندن خبرنگاران فومنی به دادگاه ارتباط آن‌ها با کانال خبر فوری باشد

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس دهم با بیان اینکه شاید قاضی خواسته جهت اطلاع، سؤالاتی را از خبرنگاران فومنی داشته باشد، افزود: شاید دلیل کشاندن خبرنگاران فومنی به دادگاه در ارتباط بودن آن‌ها با کانال خبر فوری باشد و بنابراین این خبرنگاران به‌عنوان مطلع آمده‌اند.

افتخاری با بیان اینکه احضار خبرنگاران فومنی در راستای “علم به موضوع” از سوی قاضی بوده، گفت: شاید از کانال خبر فوری کسی احضار شده و از ارتباط خبرنگاران احضار شده نیز مواردی را مطرح کرده که قاضی تصمیم گرفته تعدادی از خبرنگاران را نیز دعوت کند.

Share