علوی در پی ارسال نامه یک نماینده مجلس به وزارت کشور

شهردار رشت شفاف بگوید که چه اختلافی با شورای شهر رشت دارد؟!

عضو شورا شهر رشت از ارسال نامه وزرات کشور به شورای شهر رشت خبر داد و افزود: نامه‌ای از یکی از نمایندگان شهر رشت در مورد اینکه شورا شهر رشت در کارهای شهردار این شهر کارشکنی می‌کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امیرحسین علوی، عضو شورا شهر رشت از ارسال نامه وزارت کشور به شورای شهر رشت خبر داد و افزود: نامه‌ای از سوی یکی از نمایندگان شهر رشت در مورد اینکه شورای شهر در کارهای شهردار این شهر کارشکنی می‌کند خطاب به وزارت کشور نوشته شده است.(علوی نامی از نماینده مورد نظر نبرد)

وی همچنین ادامه داد: این امر را باید شهردار رشت پاسخ دهد که چطور چنین مسائلی به نماینده مردم رشت در مجلس اطلاع داده شده است!؟ و باید آقای حاج محمدی در صحن شورا حاضر شود و این موضوع را کاملا روشن و واضح تشریح کند زیرا ممکن است شهردار این حرف‌ها را بیان نکرده باشد و  این موضوع حاصل تراوشات ذهنی آن نماینده مجلس است که شورا به صورت خصوصی یا علنی این نماینده را فراخوان کند.

این عضو شورای شهر رشت در خصوص پروژه فیبر نوری شهر رشت نیز توضیح داد: پروژه فیبر نوری از جمله پروژه‌هایی بود که فراخوان آن انجام شد و اینکه می‌گویند اگر پروژه‌ای فراخوان شده نتیجه آن چه می‌شود!؟ باید بگویم که نتیحه آن را باید در ۱۰ ماه بلاتکلیفی شهرداری و شورا برای انتخاب شهردار جستجو کنند.

بنده اختلافی در شورای شهر رشت ندیدم!

در ادامه اسماعیل حاجی‌پور، رئیس شورای شهر رشت نیز در مورد نامه وزرات کشور گفت: در نامه آمده بود که اطلاع واصله حاکی از این است که اختلاف‌هایی وجود دارد که سبب مختل شدن کار شهردار شده است که بنده چون اختلافی در شورا ندیدم، تماس گرفتم اما موفق به صحبت کردن نشدم البته شاید پشت این نامه جریانات سیاسی باشد!

Share