در نشست فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس مطرح شد:

زنگنه: سهمیه‌بندی بنزین به شکل سابق آن در دستورکار نیست

وزیر نفت در نشست فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس عنوان کرد که سهمیه‌بندی بنزین به شکل سابق آن در دستورکار ما نیست و کنترل مصرف بنزین از طریق استفاده مردم از کارت‌های سوخت شخصی انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس محمدعلی پورمختار، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: نشست امروز فراکسیون با حضور بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت برگزار شد و مسائل مختلفی همچون بحث ساخت پالایشگاه‌ها، سهمیه‌بندی مصرف سوخت و… مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه و در ارتباط با ساخت پالایشگاه و پرهیز از خام‌فروشی نفت که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست، وزیر نفت عنوان کرد که دستور ساخت پالایشگاه‌ها را در تعدادی از استان‌ها داده است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: زنگنه همچنین در پاسخ به سوالات نمایندگان در رابطه با سهمیه‌بندی مصرف سوخت گفت: سهمیه‌بندی بنزین به شکل سابق آن در دستورکار نیست و کنترل مصرف از طریق استفاده مردم از کارت‌های سوخت شخصی‌شان اعمال می‌شود.

پورمختار خاطرنشان کرد: وزیر نفت همچنین در پاسخ به سوالات اعضای فراکسیون در رابطه با وضعیت فروش نفت گفت که با وجود همه اعمال تحریم‌ها به هر طریق ممکن نفت‌مان را چه نفت خام و چه مشتقات آن را می‌فروشیم و تحریم‌ها نتوانسته خللی در این زمینه ایجاد کند.

Share