استاندار گیلان در شهرستان لنگرود:

رونق گردشگری نیازمند توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات است

استاندار گیلان گفت: یکی از مولفه های تاثیرگذار در جذب بیشتر گردشگران و توقف بیشتر آنان، توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات است که با افزایش کیفیت خدمات با حضور آنان زمینه ایجاد اشتغال بیشتر را فراهم نیز می آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ارسلان زارع صبح امروز در جلسه کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات که با حضور دکتر آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان لنگرود برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر گفت: پس از خروج غیراخلاقی و غیرقانونی دولت آمریکا از برجام و تحمیل مشکلات ناشی از افزایش تحریم ها به مردم و دولت و نظام جمهوری اسلامی، مردم آگاه ایران با مقاومت و ایستادگی و با حمایت و همکاری با دولت موجب استمرار خدمات خوب دولت و دستگاههای اجرایی را فراهم کرده اند.

وی با تاکید بر لزوم وفاق و همدلی بین مردم و مسئولان بیان داشت: در شش سال گذشته دولت تدبیر و امید با همه سختی ها توانست فعالیت‌های ارزشمندی را در مسیر توسعه به انجام رساند که یکی از آن ها توسعه بسترهای فناوری اطلاعات و ارتباطات بوده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف و شاخص های مطلوب نیازمند انجام کارهای دیگری که در برنامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمان مناسب وجود دارد، اظهار داشت: در جهت رفع مشکلات این حوزه و نیز بهبود اثر بخش فعالیت ها اقدامات لازم از سوی مسئولان ذیربط صورت  گیرد  تا به شاخص های مورد نظر دست یابیم.

وی لنگرود را شهرستانی با ظرفیت های متعدد در همه حوزه‌ها به ویژه گردشگری عنوان کرد و گفت: یکی از مولفه های تاثیرگذار در جذب گردشگر توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات است که می‌تواند ایجاد و افزایش اشتغال را نیز به دنبال داشته باشد.

دکتر زارع در پایان از حضور مهندس آذری جهرمی در استان گیلان تقدیر کرد و از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست تا در جهت بهبود شبکه ارتباطات زیرساخت و فناوری ارتباطات تدابیر ویژه ای در محدوده  زمان مناسب اتخاذ کند.

Share