گلایه علوی از مرخصی‌های مکرر ناصر حاج محمدی

رشت را آب گرفت؛ شهردار رشت به زادگاه خود رفت!

امیرحسین علوی عضو شورای شهر رشت طی نامه ای به رئیس شورا درخواست کرده است که حاج محمدی از مرخصی فراخوانده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی بارش باران در استان گیلان نیز تشدید شده است. در این میان شب گذشته شهر رشت با آب گرفتگی های فراوانی مواجه شده بود که ترافیک و مشکلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده بود و حرکات عزاداری هیات های شهر نیز دچار اخلال و تعطیلی شده بود.

آخرین خبری که از حضور شهردار رشت در پرتال اطلاع رسانی شهرداری منتشر شده به حضور در جلسه شورای معاونین در روز پنجشنبه ۱۴ شهریور برمی گردد. با این حال هیچ خبری از تشکیل جلسه ستاد بحران مدیریت شهرداری رشت باتوجه به تشدید بارندگی های در ایام تاسوعا و عاشورا نیست.

از طرف دیگر گفته می شود ناصر حاج محمدی شهردار رشت برای حضور در مراسم عزاداری به دیار خود در شاهرود رفته است. در این زمینه امیرحسین علوی عضو شورای شهر رشت طی نامه ای به رئیس شورا درخواست کرده است که حاج محمدی از مرخصی فراخوانده شود. در این نامه آمده است: «با وجود شرایط خاص شهر رشت و بارندگی پیش آمده و آب گرفتگی خیابانهای سطح شهر در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و با توجه به مرخصی ها و ماموریت های مکرر شهردار از زمان شروع به فعالیت و همچنین نظر به این که کلیه اختیارات مربوط به مرخصی و یا ماموریت های شهردار به شخص رییس شورای اسلامی شهر تفویض شده است، فراخوان شهردار به شهر رشت و حضور در محل خدمت را ضروی دانسته و مقتضی است دستورات لازم را اعمال دارید.»

به دنبال عدم حضور شهردار جمعی از اعضای شورا خود به صورت میدانی در سطح شهر حضور داشتند و تصاویری که از آن ها مخابره شد حاکی از آن بود که هرکدام از مدیران شهرداری به صورت پراکنده و غیرمنسجم با یکی از اعضای شورا درگیر است. به نظر می رسد عدم حضور مدیر ارشد و عدم مدیریت واحد در شهرداری موجب شده که هر یک از اعضای شورا در قالب یک شهردار خود را مطرح کنند.

 

Share