فرمانده انتظامی صومعه‌سرا تشریح کرد:

دستگیری مامور اطلاعات قلابی با کلاهبرداری ۵۰ میلیون تومانی

سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری کلاهبردار مامور نما که برای دریافت وام از فردی ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری کلاهبردار مامور نما که برای دریافت وام از فردی ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا کوهستانی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه شخصی با معرفی خود به عنوان مامور اطلاعات و داشتن نفوذ جهت اخذ وام، از وی مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ‌ها با هماهنگی مقام قضائی، متهم مورد نظر را در یک عملیات غافلگیرانه در منزلش دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم در بررسی فنی پلیس به بزه انتسابی خود مبنی بر کلاهبرداری از طریق معرفی خود به عنوان مامور اطلاعات و اخذ مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال وجه نقد از شاکی برای دریافت وام یک میلیارد ریالی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه متهم ۳۲ ساله پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد به شهروندان توصیه کرد، ضمن مراقب از خود در برابر افراد شیاد و کلاهبردار، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share