واکنش مجدد سهامدار ملوان به حواشی پیرامون این تیم:

خواهم گفت که چه کسانی سنگ‌اندازی کردند | ملوان از چنگ عده‌ای فرصت طلب خارج شد

میرابی گفت: اگر بنده مصالح تیم را نادیده گرفته و به درخواستهای نامعقول عده ای خاص تن داده بودم امروز نه تخریبی در میان بود و نه حاشیه ای.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا درحالیکه پژمان نورزی و مازیرار زارع دو پیشکسوت محبوب ملوان انزلی خواستار ۷۰ درصد سهام این باشگاه شده اند، محسن میرابی سهامدار فعلی ملوان انزلی که بار دیگر نسبت به حواشی پیرامون ملوان واکنش نشان داد.

میرابی نوشته است:

مردم غیور، شریف و قهرمان بندرانزلی
ضمن سلام و احترام مجدد خدمت شما مردم عزیز و دوست داشتنی و همچنین عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله (ع) لازم دانستم با توجه به حواشی پیش آمده پیرامون باشگاه پرافتخار ملوان نکاتی کوتاه را به استحضار همگان برسانم.
همانگونه که مطلعید اینجانب در ابتدای فرایند ارائه درخواستها برای مالکیت ملوان ضمن اعلام آمادگی جهت ورود به این باشگاه محبوب و دوست داشتنی، برنامه مشخص خود را نیز اعلام نمودم که طی مراحل طولانی مذاکرات و همچنین ورود اشخاص گوناگون و تقاضاهای متعدد، در واپسین روزهای ممکن جهت اعلام اسامی و معرفی و قرعه کشی مسابقات، به اینجانب تحویل باشگاه به صورت رسمی ابلاغ گردید. حال اینجانب علیرغم درک غیر حرفه ای بودن این اقدام از حیث کوتاه بودن فرصت جهت بستن تیم و جذب مربی و بازیکن، ضمن درک حساسیت های مسئولین محترم شهرستان، از زیر بار وظیفه شانه خالی نکرده و تمامی وقت خود را صرف آماده سازی تیم نمودم.
طی روزهای حساسی که بایستی وقت اینجانب صرف آماده سازی تیم و باز کردن پنجره نقل و انتقالات و برطرف نمودن سایر حواشی میشد، متاسفانه به علت تن ندادن به برخی زیاده خواهی های عده ای مشخص که بدبختانه علیرغم دارا بودن کارنامه ای سیاه همچنان خود را از ملوان طلبکار میدانند، درگیر حجمی بی سابقه از حواشی شدم که فکر می کردم به علت علاقه وافر انزلیچی ها به ملوان هرگز پدید نخواهد آمد. در واقع از دید اینجانب، طرفداران واقعی ملوان در چنین روزهای حساسی می بایست شاهد حمایت کلیه پیشکسوتان و رسانه ها از ملوان می‎بودند و نه اینکه در اتاق فرمانی مشخص فرمان حمله به تیمی صادر شود که عشق و زندگی یک شهر است و علت این حمله هم چیزی جز عدم تامین منافع عده ای خاصی نباشد.
وگرنه در کدام قاموس انسانی و اخلاقی حمله بی‌رحمانه به سرمایه گذاری نوشته شده که بیش از دو ماه است وقت و کار و زندگی و پول و آرامش خود را صرف ملوان نموده و در حال تلاش برای سر وسامان دادن به اوضاعی‌ست که یقینا یک شبه قابل سامان پیدا کردن نیست.
علت اینکه اینجانب به صورت شفاف به بیان اسامی نمی پردازم چیزی جز حفظ ارامش ملوان عزیز نیست اما بدانید که در موقع مقتضی به تمامی شیطنت های وارد آمده بر ملوان خواهم پرداخت و یقینا خواهم گفت که چه کسانی چگونه با ایجاد حاشیه در مسیر ملوان سنگ اندازی کردند و چگونه عده ای بازیکنان را از ملوان فراری دادند و چگونه با توسل به شبکه های ضد انقلاب بنده را شرط بند و کازینو دار معرفی کردند و چطور نتیجه شیراز را به ملوان برای فراری دادن بنده تحمیل نمودند و…
باور بفرمایید اگر بنده مصالح تیم را نادیده گرفته و به درخواستهای نامعقول عده ای خاص تن داده بودم امروز نه تخریبی در میان بود و نه حاشیه ای و این مصائب به نظرم تاوان باج ندادن به زیاده خواهان است و بس و اتفاقا ذره ای نیز از پای گذاشتن در مسیر فعلی ناخشنود نیستم که یقینا شک ندارم سرانجام این راه، خارج شدن ملوان از چنگ عده ای فرصت طلب است که اگر اینگونه نبود، برخی به اصطلاح دلسوزان چرا در روزهای خطیر پرداخت مبالغ باز شدن پنجره و جلب رضایت‌ها پیدایشان نبود و نگران و دلواپس ملوان نبودند؟ که اتفاقا اطلاع دقیق در کارشکنی هایشان در مسیر جلب رضایت چند بازیکن برای باز شدن پنجره را دارم.
اما تا فرارسیدن روز مقرر، فعلا همچنان ترجیح می دهم در آرامش ضمن معرفی سرمربی و مدیرعامل، شرایط را برای اوج گیری مجدد ملوان عزیز فراهم نمایم و به تمام عزیزان نیز توصیه می کنم به جای سنگ اندازی و شیطنت در مسیر خطیر پیش رو، کمک حال ملوان باشند که بدون شک نامش از هر اسمی بزرگتر است و یک ملوانی واقعی هرگز راضی به آسیب دیدن تیمش نیست.

محسن میرابی

Share