رسولی در گفتگو با دیارمیرزا خبرداد

خبری خوش برای طلبکاران شهرداری رشت؛ مشکل تهاتر به زودی رفع می‌شود

عضو شورای شهر رشت اشاره به اینکه حل مشکل تهاترها خبر خوبی برای مدیریت شهری و طرف حسابهای شهرداری است، گفت: با مساعدت سازمان بازرسی کل استان گیلان حل این مشکل در حال انجام است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا رسولی عضو شورای شهر رشت در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به اینکه شهرداری رشت علاوه بر پایین بودن نقدینگی با مشکلات دیگری نیز در بحث مالی رو به رو است، گفت: یکی از آنها که سبب تشدید مشکلات مالی شهرداری می‎شد، مباحث مربوط به پرداخت های غیر نقدی در قالب تهاترها بود.

رسولی ادامه داد: تهاتر در شهرداری می توانست خیلی از مشکلات طلبکاران نظیر پیمانکاران که طرف حساب شهرداری بودند را حل کند.

وی تصریح کرد: متاسفانه به دلیل هرج و مرجی که در مقطعی برای تهاترها پیش آمد، دستگاه نظارتی به این مسئله ورود کرد و سبب متوقف شدن تهاتر شد.

وی با اشاره به اینکه حل مشکل تهاترها خبر خوبی برای مدیریت شهری و طرف حسابهای شهرداری است، گفت: با مساعدت سازمان بازرسی کل استان گیلان حل این مشکل در حال انجام است و انشاالله به زودی تا هفته آینده با دستورالعمل جدید، نظام‌مند، سیستماتیک کردن و ایجاد شیوه نامه جدید مشکل تهاترها حل خواهد شد.

رسولی در پایان به دیارمیرزا گفت: با حل مسئله تهاتر حجم بزرگی از مشکلات شهرداری حل خواهد شد و کسانی که به شهرداری خدماتی رسانده بودند و مطالبات خود را دریافت نکردند، شهرداری می تواند از شرمندگی آنها دربیاید.

Share