همزمان با آخرین روز از هفته دولت

جزئیات سفر وزیر ارتباطات به گیلان | افتتاح بیش از ۳۶۰ طرح حوزه ICT گیلان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از سفر وزیر ارتباطات به این استان در روز جمعه هشتم شهریور خبر داد و گفت: این طرح‌ها در حوزه ICT استان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال و با حضور محمدجواد آذری جهرمی رونمایی می‌شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با آخرین روز از هفته دولت محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز جمعه به منظور افتتاح پروژه های مخابراتی و ارتباطی به گیلان سفر می کند.

در همین زمینه فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت: پروژه های حوزه ICT با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال و با حضور مهندس آذری جهرمی رونمایی می‌شود.

وی افزود: آیین افتتاح این طرح‌ها به صورت متمرکز در شهرستان رشت برگزار خواهد شد.

۱۸ سایت نسل دوم، ۳۴۷ سایت نسل سوم و چهارم تلفن همراه، اتصال ۲۱۰ روستا به شبکه ملی اطلاعات، برقراری رومینگ همراه اول و ایرانسل در تمامی روستاهای دارای پوشش استان از طرح‌هایی است که رونمایی خواهد شد.

افتتاح پروژه های ارتباطی شهرستان رودسر، شرکت در کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان لنگرود، لاهیجان و سیاهکل، دیدار با خانواده شهید یوسفیان، افتتاح پروژه های ارتباطات و فناری اطلاعات شهرستان رشت و در پایان دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان از جمله اهم برنامه های سفیر وزیر ارتباطات به استان گیلان است.

 

 

 

 

Share