در رابطه با فروش محصولات شرکت سایپا

جزئیات بازداشت دو نماینده مجلس از زبان سخنگوی قوه قضائیه

غلامحسین اسماعیلی با تایید خبر بازداشت دو نماینده مجلس گفت: این دو نماینده در ارتباط با پرونده‌ای که در خصوص فروش محصولات شرکت سایپا از مدت‌ها قبل در دادگستری و دادسرای تهران تشکیل شده بود، بازداشت شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در گفتگو با خبر سیما خبر بازداشت دو نماینده مجلس را تائید کرد و گفت: این دو نماینده در ارتباط با پرونده‌ای که درباره فروش محصولات شرکت سایپا از مدت‌ها قبل در دادگستری و دادسرای تهران تشکیل شده بود، بازداشت شدند.

وی تاکید کرد که این دو نماینده مجلس در فرآیند تحقیقات دادسرا مکررا احضار شده بودند و از آن‌ها تحقیقات لازم به عمل آمده بود.

اسماعیلی هم‌چنین درباره وضعیت این دو نماینده مجلس گفت: تامینی که مدنظر بازپرس دادسرا بوده صادر شده است و این دو نماینده وثیقه موردنظر دادگاه را نتوانستند بسپارند و در نتیجه به موجب قانون بازداشت شدند. هرگاه وثیقه تعیین شده را بسپارند تا پایان جلسه دادرسی از زندان آزاد خواهند شد.

روز گذشته فریدون احمدی و محمد عزیزی نمایندگان زنجان و ابهر به دلیل اخلال در بازار خودرو بازداشت و به زندان اوین منتقل شدند.

Share