به بهانه انتخاب سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان

تکمیل پازل سیاسی استانداری و انتخابی که باید آن را به فال نیک گرفت

قاسم نژاد در شرایطی بر کرسی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان تکیه زده که پیش از این گمانه‌زنی‌ها بیانگر این بوده که گزینه معاونت سیاسی اسانداری یکی از فرمانداران استان گیلان خواهد بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عصر امروز محمود قاسم نژاد به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان انتخاب شد تا پس از انتخاب هاشم پور به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات، تیم ستادی استانداری گیلان چند ماه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی تکمیل شود.

فرماندار کنونی فومن و سابق ماسال در شرایطی بر کرسی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان تکیه زده که پیش از این گمانه‌زنی‌ها بیانگر این بوده که گزینه معاونت سیاسی استانداری یکی از فرمانداران استان گیلان خواهد بود.

انتخاب قاسم نژاد از سوی استاندار گیلان به عنوان معاون جدید سیاسی را باید از این جهت به فال نیک گرفت که یک فرد بومی و کاملا آشنا به فضای سیاسی استان در راس کار قرار گرفته و از سوی دیگر در سابقه کاری خود از دهداری و بخشداری گرفته تا معاونت فرمانداری و نمایندگی عالی دولت را در کارنامه دارد و با طی سلسله مراتب و سطوح مختلف مدیریتی و کسب تجربه طی سالیان دراز، امروز به این جایگاه رسیده است.

از سوی دیگر انتصابات صورت گرفته پس از انتخاب زارع به عنوان استاندار گیلان تا این لحظه نیز بیانگر این بوده است که نماینده عالی دولت در گیلان اهمیت زیادی برای استفاده از نیروهای بومی و همچنین استفاده از ظرفیت استانی برای جایگاه های مدیریتی قائل است؛ رویه امیدبخشی که بی‎تردید سبب افزایش انگیزه سایر مدیران میانی نیز خواهد شد.

Share