از هفته سوم رقابت‌های لیگ آزادگان صورت گرفت؛

تساوی ملوان و داماش در الگیلانو | اولین برد سپیدرود در خارج از خانه کسب شد

از هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور(لیگ آزادگان) دو تیم ملوان بندرانزلی و داماش گیلان در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور(لیگ آزادگان) دو تیم ملوان بندرانزلی و داماش گیلان در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

مبین عشایر، مهیارزحمتکش، عظیم گوک، کاظم حیات منش، میلادکمندانی، علی امیری، حافظ یعقوبی، مهدی هاشمی نژاد، عباس عامری، خشایار زبرجد و رضا نعامی برای ملوان بازی کردند.

همچنین محمد ضیائی، آرمین منفرددوست، آزاد جعفرزاده، کنعان طاهرنژاد، مهدی نظر محمدپناه، سید کاظم رحمانی، محمد رستمی، میثم میرپسندیده، علیرضا توکلی، عباس کندل و سعید باقرپسند برای داماش گیلان به میدان رفتند.

علی امیری برای ملوان در دقیقه ۵۸ بازی گل اول ملوان را وارد دروازه داماش کرد همچنین جابر نصیری در دقیقه ۹۰ گل تساوی داماش را وارد دروازه ملوان کرد تا دربی گیلان برنده‌ای نداشته باشد.

در بازی دیگر، دو تیم نیروی زمینی تهران و سپیدرود رشت به مصاف یکدیگر رفتند که سپیدرود رشت توانست در یک بازی پرحاشیه میزبان خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

بهنام لایقی فر، محمود خمیسی، امیر تیزرو، محمد دادرسی، میثم فردوسی، مهیار نوری، محمدرضا زینال خیری، هومن ربیع زاده (مجتبی محبوب مجاز)، ساسان شیرمردی، جواد آقایی پور (رضا عاشوری) (امید سام کن) و پویا نزهتی در این بازی برای سپیدرود به میدان رفتند.

گل‌های سپیدرود را مجتبی محبوب مجاز در دقیقه ۴۸ و محمد دادرسی در دقیقه ۵۹ به ثمر رساندند.

به گزارش دیارمیرزا، هفته چهار رقابت‌های لیگ دسته اول(لیگ آزادگان) دوشنبه ۱۱ شهریور برگزار می‌شود که ملوان بندرانزلی در شیراز به مصاف فجر این شهر می‌رود، سپیدرود در رشت میزبان استقلال خوزستان است و همچنین داماش گیلان باید به مصاف آرمان گهر برود.

Share