گفتگوی دیارمیرزا با سه عضو شورا

تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا

فاطمه شیرزاد دیگر عضو شورای شهر رشت در مورد تغییر و تحولات روابط عمومی شورا گفت: بنده در عزل و نصب‌های داخل شورا هیچ گونه نقشی ندارم و اختیارات لازم در مورد عزل و نصب‌ها در شورا بر عهده رییس شورا است.

اختصاصی  پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از روز گذشته شایعاتی مبنی بر تغییر در مدیریت روابط عمومی شورای شهر رشت و انتخاب یک فرد نزدیک به احمد رمضانپور نرگسی که فاقد رابطه استخدامی با شهرداری است، به عنوان مدیر جدید روابط عمومی در فضای مجازی مطرح شده است.

بهراد ذاکری، عضو شورای شهر رشت در گفتگو با دیارمیرزا در مورد تغییر و تحول در روابط عمومی شورای شهر رشت گفت: روابط عمومی باید به گونه‌ای باشد که با هر ۱۱ نفر عضو شورا ارتباط خوبی برقرار کند و در عرصه اطلاع رسانی، فردی حرفه‌ای و قوی باشد.

وی ادامه داد: طبق قانون، شهرداری نمی‌تواند در حال حاضر تبدیل وضعیت کند و شورا و شهرداری برای تامین نیرو توان جذب افراد از بیرون را ندارند و در این مورد استثنایی نیز وجود ندارد.

فاطمه شیرزاد دیگر عضو شورای شهر رشت در مورد تغییر و تحولات روابط عمومی شورا به دیارمیرزا گفت: بنده در عزل و نصب‌های داخل شورا هیچ گونه نقشی ندارم و اختیارات لازم در مورد عزل و نصب‌ها در شورا بر عهده رییس شورا است.

وی در مورد اینکه آیا نیروهای شرکتی می توانند پست یا مسئولیتی در شهرداری و شورا داشته باشند، نیز اظهار کرد: در حال حاضر امکان تبدیل شرکتی به قراردادی وجود ندارد و شهردار رشت هیچ‌گونه دستورالعملی از سوی وزرات کشور برای تبدیل نیروهای شرکتی‌ها به قرادادی را دریافت نکرده است و نیروهای شرکتی طبق قانون نمی توانند پست یا مسئولیتی بگیرند.

رضا رسولی دیگر عضو شورای شهر رشت نیز به دیارمیرزا گفت: در مورد تغییر در روابط عمومی شورا چیزی نمی‌دانم اما بر اساس قانون هیچ تبدیل وضعیتی وجود ندارد مگر اینکه با آزمون این اتفاق بیافتد و اگر بخواهند از نیروی شرکتی استفاده کنند از ابلاغ‌های داخلی استفاده خواهند کرد.

Share