پیوس در جمع خبرنگاران:

به حرف دلالان گوش نمی‌دهم | کمبودها همیشه هست اما خدا با ما است

پیوس با ذکر این نکته که در انتخاب بازیکنان با فکر و تجربه عمل شده، تاکید کرد: خدا را شاهد می‌گیرم که در انتخاب بازیکن، حرف و حدیثی نبوده و هیچ یک از دلالان دخالت نداشتند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اولین نشست خبری کادر فنی باشگاه چوکای تالش با اصحاب رسانه عصر امروز با حضور خبرنگاران برگزار شد.
در این نشست فرشاد پیوس سرمربی جدید چوکای تالش که کار خود را از یک ماه پیش در این باشگاه آغاز کرده است، ضمن ابراز خرسندی از حضور اصحاب رسانه به سوالات تک به تک خبرنگاران پاسخ گفت.

با پرسپولیس سه بر هیچ به چوکا باختیم

سرمربی چوکا خاطر نشان کرد: چوکای تالش نامی قدیمی و تاریخی در فوتبال است و در اذهان ما از زمانی که در پرسپولیس سه بر هیچ مغلوب شدیم، بزرگ بوده و هنوز هم می تواند تیم بزرگی داشته باشد چرا که هواداران دوست داشتنی، حامی و تماشاچیان پر انرژی دارد که در زمین فوتبال به بازیکن انگیزه و به بازی روح می‌بخشند و یکی از دلایلی که دوست داشتم در چوکا کار کنم و این تیم را دوست دارم همین است.

به حرف دلالان گوش نمی‌دهم

وی با ذکر این نکته که در انتخاب بازیکنان با فکر و تجربه عمل شده، تاکید کرد: خدا را شاهد می‌گیرم که در انتخاب بازیکن، حرف و حدیثی در کار نبوده و هیچ یک از دلالان مداخله‌ای نداشته و بازیکنان صد درصد با تشخیص کادر فنی انتخاب شده اند.

پیوس همچنین افزود: در حال حاضر ۱۸نفر از بازیکنان بومی استان گیلان و ۸نفر غیر بومی هستند که احتمال جذب بازیکن در هفته اول وجود دارد چرا که در بخش بزرگسال سه جای خالی داریم.

سرمربی چوکا با این مقدمه که کمبودها همیشه هست اما خدا با ما است، گفت: درست است که با وجود تمام پیگیری‌ها، بازیکنان در حال حاضر شاید از لحاظ اسکان دچار مشکل هستند اما این موضوع موقتی است و کمبودها به لطف خدا و تلاش همکاران جبران می‌شود.

وی در ادامه گفت: تا حد امکان سعی کردیم با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را نسبت به سال‌های قبل داشته باشیم و خوشبختانه در طول این مدت کم با همین تیم فعلی آمادگی نهایی حاصل شده، شش بازی دوستانه انجام دادیم و اردوهای خوبی برگزار کردیم و به‌ امید خدا آماده بازی در لیگ هستیم.

سرمربی چوکا در اولین نشست خود گریزی هم به مباحث مالی زد و تصریح کرد: هزینه اردوها با نصف هزینه سال گذشته انجام شد. تلاش کردیم بازیکنان را از لحاظ مالی به درجات یک تا سه تقسیم کنیم و با مناسب ترین قیمتها نقل و انتقالات را به اتمام رساندیم و در انتخاب‌ها نهایت دقت را داشتیم چرا که معتقدم، تیمی همواره موفق است که نیمکت قوی داشته باشد و تنها با ۱۲نفر نمی‌توان تیمداری کرد.
فرشاد پیوس در انتها ضمن ابراز امیدواری به صعود تیم چوکا خطاب به هواداران بیان داشت: چوکای تالش با وجود چنین تماشاگران و هوادارانی که ورزشگاه‌ها را پر می‌کنند، از لحاظ روحی و روانی تیم خوبی بوده و هست و اگر بتوانیم این روحیه خوب را در خارج از خانه نیز حفظ کنیم،همدل و صبور باشیم، از تجربیات استفاده کنیم،خصومتی یا کمبود و مشکلاتی هم اگر بوده فراموش کنیم، می‌توانیم با کمک خدا و تلاش بیش از پیش نتایج کم نظیری برای این تیم بزرگ کسب کنیم.

پیراهن چوکا، آبی، قرمز یا سبز؟

به گزارش دیارمیرزا هادی صادقی سرپرست تیم چوکا در پاسخ به این شبهه که در اذهان برخی هواداران نسبت به رنگ‌های قرمز و آبی پیراهن بازیکنان و مربیان در تمرینات و نشست ایجاد شده بود، گفت: در تمام تیم های لیگ یک، دو و حتی تیم های حرفه ای جهان این مرسوم است که معمولا لباس تمرینی بازیکنان با لباس اصلی زمین متفاوت است. به جهت تکراری جلوه نکردن پیراهن اصلی و استفاده از رنگ‌های متنوع برای تجدید روحیه این کار انجام شده و این امر تنها مختص تیم چوکا نیست و ناگفته نماند که خود سرمربی تیم هم به پوشیدن رنگ سبز توسط بازیکنان علاقه خاصی دارد چرا که هویت این تیم به همین رنگ بوده و هست.

Share